Eestlaste Fortumo alustas Indias koostööd Sonyga

Aivar Pau
, tehnikaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fortumo vahendatud mobiilimaksed
Fortumo vahendatud mobiilimaksed Foto: Erakogu

Mobiilimakselahendustega tegelev Eesti ettevõte Fortumo teatas täna, et alustas Indias koostööd maailma juhtiva elektroonikafirmaga Sony.

Jaapani tehnoloogiagigant hakkab Fortumo makseid kasutama Indias oma filmide ja sarjade voogedastuse keskkonnas Sony LIV maksete kogumiseks. Fortumo mobiilimaksed on riigis kättesaadavad 580 miljonile kasutajale, teatas ettevõte.

Sony LIV kasutajad saavad tasuliste videote ja filmide eest maksta oma mobiiliarve kaudu: summa võetakse maha kõnekaardi kontolt või lisatakse igakuisele mobiiliarvele. Erinevalt kaardimaksest ei pea mobiiliga maksmise puhul kasutaja registreerima endale eraldi kontot ega jagama detailseid isikuandmeid.

«Mobiilimaksed võimaldavad meie kasutajatel tasuda teenuste eest ilma pangakaarti kasutamata. Valisime Fortumo oma partneriks, kuna neil on muljetavaldav koostöökogemus videoteenuste ettevõtetega Aasias. Koostöö tulemusena muutub meie platvorm kättesaadavaks veel suuremale hulgale inimestele,» rääkis Sony LIV asepresident Uday Sodhi.

Fortumo ärijuht Gerri Kodres märkis, et Indias on pangakaart väga vähestel inimestel, samas kui nutitelefonide omanike arv kasvab kiirelt. See loob olukorra, kus digitaalsete teenuste kasutajatel on küll ligipääs neile teenustele olemas, kuid võimalus nende eest maksta puudub.

«Fortumo lahendab selle probleemi, tehes maksed võimalikuks igale telefoniomanikule,» lisas Kodres.

Gfk analüüsi kohaselt on India 2015. aastal kõige kiiremini kasvav nutitelefonide turg maailmas. Samas on krediitkaart vaid 4 protsendil inimestel ja deebetkaart 22 protsendil inimestel.

Fortumo teeb Aasias koostööd mitme juhtiva voogedastusteenuse pakkujaga, sealhulgas BoxTV, Ditto TV, Tensports’i ja Gaana’ga. Hiljuti võtsid Fortumo makseplatvormi kasutusele mänguarendaja Rovio ja mobiilioperaator Idea, et koguda Indias makseid Rovio mängudest.

Fortumo on mobiilimakselahendusi pakkuv Eesti ettevõte, kelle klientideks on muu hulgas Microsoft, Facebook, 21st Century Fox, WeChat, Alibaba, Gameloft ja Electronic Arts. Ettevõte pakub tööd 70 inimesele Tallinnas, Tartus, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Mumbais, Singapuris ja Londonis.

Fortumo on valitud Ettevõtluse Auhinna konkursil aasta ettevõtteks ja aasta eksportööriks. Ajakirja Forbes Eesti edukamate internetiäride edetabelis oli Fortumo 2013. ja 2014. aastal esimesel kohal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles