/nginx/o/2015/12/11/4789217t1h6e17.jpg)
Tuntud puhastusvahendi Cillit Bang reklaam põhjustas Hispaanias pahameeletormi, sest see alandavat naisi.
Tuntud puhastusvahendi Cillit Bang reklaam põhjustas Hispaanias pahameeletormi, sest see alandavat naisi.
Cillit Bangi reklaamis pritsib naine puhastusvahendit klaasile ja pühib selle ära, soovitades seda ise proovida, kirjutab Local. Antud reklaamile pandi süüks, et reklaamlauses kasutatud asesõna oli naissoost, samas kui konkreetset sugu teadmata tuleks hispaania keeles kasutada meessoost vormi. Protesteerijate sõnul näitab antud reklaam, nagu oleks naine ainuisikuliselt vastutav kodutööde eest ja on seetõttu diskrimineeriv.
Hispaania tarbijakaitse sai selle reklaami kohta arvukalt kaebusi. «Pöördume tootjate, reklaamitegijate ja meedia poole lõpetada seksistlike stereotüüpide, mis kuuluvad minevikku, mitte kaasaega, levitamine,» tegi tarbijakaitse avalduse.