Tallinnas Maxima poes sularahaga maksta soovinud naisel tekkis ootamatu probleem, kui pood tunnistas kupüüri valerahaks. Hilisem kontrollimine pangas seda ei kinnitanud.
Pood pidas kupüüri alusetult valerahaks
«Tahtsin valitud kauba eest maksta 50-eurosega, aga see mul ei õnnestunud. Kassapidaja sõnul ei läinud mu rahatäht kontrollist läbi ja seetõttu selle eest kaupa ei saavat,» rääkis Õismäe Maximas käinud Irina venekeelsele Postimehele. Naise sõnul oli ta hämmingus, sest oli sama rahatähe mõne aja eest sularahaautomaadist välja võtnud.
«Teisi rahatähti mul kaasas ei olnud, aga õnneks olin poes koos kaaslasega ja sain ostude eest tasuda,» rääkis naine. Järgmisel päeval pangas rahatähte kontrollides öeldi talle, et kõik on korras. «Sooviksin teada, kas Maximal on probleeme aparaatidega ja rikkis tehnika tekitab ostjatele probleeme,» sõnas Irina.
Maxima pressiesindaja Katja Ljubobratets kinnitas, et selline juhtum tõesti aset leidis. «Kusjuures aparaat oli täiesti korras,» kinnitas poe esindaja.
«Vabandame ebamugavuste pärast, mida olukord põhjustas. Samas oleme tänulikud ostjale, et ta leidis võimaluse kupüüri kontrollida ja meil on hea meel, et pank kinnitas selle õigsust,» rääkis Ljubobratets. Ta kinnitas, et ainult tänu sellisele kontrollile on võimalik tagada, et kõigis 74 Maxima poes liigub vaid õige raha.
«Sellepärast püüame me taoliste juhtumite puhul kliendile rahulikult selgitada olukorda ja selle võimalikku lahendust,» rääkis pressiesindaja. Ta toonitas, et tegu on üksikjuhtudega ning selliste või teiste probleemide puhul tuleks helistada infoliinil 800 21 21 või kirjutada klienditugi@maxima.ee.