Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.
Meil on juhtunu pärast kahju! Pildil kirjeldatu näeb välja justkui oleks mango saanud külma – just siis võib ta sisu selliselt pruuniks muutuda. Selle kohta paraku on raske vastust anda, mis põhjusel see kaupluses selliseks muutus. Palume kauplustel kindlasti hoiustamistingimused üle vaadata.
Küll aga ei saa paari sellise juhtumi puhul väita, et kogu partii mangot oli halva kvaliteediga. Enne kauplusesse saatmist kontrollib Rimi kvaliteediosakond iga partii kvaliteeti ning väiksemagi kõrvalekalde puhul partiid poodi ei saadeta. Samuti pole meil ühtegi teist sarnast teadet kliendilt. Oleme mõistagi valmis kliendile alati toote eest raha tagastama, kui ta selle kvaliteediga rahul pole. Selleks ongi Rimil värskuse garantii.
Sarnaselt muu toidukaubaga soodushinna rakendamist, selle säilivusaja lähenedes, on puu ja köögivilja puhul keeruline. Sellel tootegrupil pole reeglina säilivuskuupäeva peale märgitud ning müügikõlblikkust hinnatakse välisel vaatlusel. Paraku aga iga puuvilja sisse ei näe ning seepärast on neid ka raske letilt eemaldada või alla hinnata, kui väliselt on toode korralik.
Pealegi, meie eesmärk on ju eelkõige müüa parima kvaliteediga puu- ja köögivilju ning üldise tagasiside põhjal võib öelda, et enamasti tuleb see Rimil ka hästi välja.