Eesti Lasterikaste Perede Liidu presidendi Aage Õunapi sõnul on Eesti ettevõtete hulgas tänavu järjest enam populaarsust kogumas trend, kus jõulukingitusteks- või kampaaniaks kuluv raha annetatakse heategevuseks.
Üha rohkem ettevõtteid annetab jõulukampaania raha heategevuseks
«Näiteks jätab tänavu ära oma jõulukampaania Solaris Keskus, mille läbiviimiseks kulub tavaliselt tuhandeid eurosid ning kingib selle raha hoopis lasterikaste perede soovide ja vajaduste täitmiseks,» märkis Õunap. Suuremaid ja väiksemaid ettevõtteid, kes on tänavu otsustanud firmakinkide asemel suurtele peredele midagi praktilist kinkida, on Õunapi sõnul veelgi. «Rõõm on näha, et Eesti ettevõtjate sotsiaalne vastutus on aastatega kasvanud ning tarbetute firmakinkide tootmise ja saatmise asemel eelistatakse head teha,» lisas Õunap.
Solarise turunduse projektijuhi Paula Toomeli sõnul suunatakse keskuse tavapärase jõulukampaania eelarvest tulevad vahendid tänavu Lasterikaste Perede Liidule eelkõige seetõttu, et täita soove, mida suurperedel endal niigi kulukal jõuluajal on raske teostada. «Kuna iga pere vajadused on väga erinevad, otsustasimegi korraldada avatud taotlusvooru, kus saab oma unistused kirja panna ja meile saata,» selgitas Toomel ning lisas, et toetatavad projektid valitakse välja uue aasta alguses.
Taotlusi oodatakse kõigilt Eesti lasterikastelt peredelt, kus on kasvamas neli või enam kuni 26-aastast õppivat last või noort. Kandideerimiseks tuleb pereliikmel saata vastavasisuline taotlus Eesti Lasterikaste Perede Liidule e-posti aadressil info@lasterikkad.ee. Taotlusi oodatakse kuni 31. detsembrini ja elluviidavad unistused valitakse välja 9. jaanuariks. Täpsed reeglid unistuste taotluse esitamiseks leiab kodulehelt www.lasterikkad.ee.