/nginx/o/2010/11/16/468102t1hb947.jpg)
Selle aasta kümne kuuga on alkoholi telereklaame näidatud juba 123 tunni jagu, mis annab tunnistust alkoholireklaami kasvutrendist.
Selle aasta kümne kuuga on alkoholi telereklaame näidatud juba 123 tunni jagu, mis annab tunnistust alkoholireklaami kasvutrendist.
2009. aasta märkis alkoholireklaamide osas langusaastat – 2008 näidati alkoholi reklaame televisioonis 130 tundi ja mullu 114 tundi. Tänavu on aga taas märgata kasvu.
Teisipäeval Tallinnas alkoholi tervisemõjusid käsitlenud konverentsil kõnelenud poliitika ja sotisaaluuringute ekspert Gerda Möller märkis oma hiljutise uuringu tulemusi kommenteerides, et reklaamide näitamise sagedus ei ole oluliselt suurenenud, küll aga on kasvanud reklaamide pikkus. Keskmiselt kestab üks õllereklaam nüüd 23 sekundit.
Kõige enam reklaamitakse televisioonis õlut ja kanget alkoholi, valmiskokteilide, veinide ja siidrite reklaame on vähem.
Möller tõi alkoholireklaamidest kõneldes välja ka selle, et tegelikult ei ole see televisiooni reklaamipausides domineeriv.
Kui võrrelda näiteks pesupulbrite ja muude kodutarvetega, mida näidatakse aastas üle 1000 tunni, jääb alkoholireklaami osa üsna tagasihoidlikuks. Mäekõrguselt on alkoholireklaamist üle ka kosmeetika ja hügieenitarvete reklaamid, mida on tänavu näidatud üle 680 tunni.