/nginx/o/2008/08/23/67960t1h09b0.jpg)
John Lewis Partnership, Facebook ja Innocent ronivad mõjukate ettevõtete tabelis üha kõrgemale, samas kui Marks & Spencer ja Virgin Atlantic langevad, selgus uuest uuringust.
John Lewis Partnership, Facebook ja Innocent ronivad mõjukate ettevõtete tabelis üha kõrgemale, samas kui Marks & Spencer ja Virgin Atlantic langevad, selgus uuest uuringust.
Iga-aastase Tought Leadership Groupi küsitluses säilitasid mõjukamate kaubamärkidena edetabelis esikohad Apple ja Google, vahendas Marketing Magazine.
Eraldi väljatooduna tõusis UK edetabelis kolmandale kohale John Lewis, neljandale kohale platseerus Amazon ning viiendaks ronis suhtlusvõrgustik Facebook.
USA edetabelis jõudis kolmandale kohale Southwest Airlines, neljandaks tuli Amazon ning viiendaks UKga sarnaselt Facebook.
Kui jaemüüja Marks & Spencer platseerus möödunud aastal seitsmendale kohale, siis tänavu tuli neil UK edetabelis leppida 11 kohaga.
Richard Bransoni Virgin Atlantic jäi samuti esikümnest välja, jõudes UK edetabelis 12 kohale ja USA edetabelis 11 kohale.
Tutvu täieliku edetabeliga siin.