Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Facebook tõuseb ja Virgin langeb mõjukate ettevõtete edetabelis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Esiplaanil on Virgin Atlanticu lennuk
Esiplaanil on Virgin Atlanticu lennuk Foto: AP / Scanpix

John Lewis Partnership, Facebook ja Innocent ronivad mõjukate ettevõtete tabelis üha kõrgemale, samas kui Marks & Spencer ja Virgin Atlantic langevad, selgus uuest uuringust.

Iga-aastase Tought Leadership Groupi küsitluses säilitasid mõjukamate kaubamärkidena edetabelis esikohad Apple ja Google, vahendas Marketing Magazine.

Eraldi väljatooduna tõusis UK edetabelis kolmandale kohale John Lewis, neljandale kohale platseerus Amazon ning viiendaks ronis suhtlusvõrgustik Facebook.

USA edetabelis jõudis kolmandale kohale Southwest Airlines, neljandaks tuli Amazon ning viiendaks UKga sarnaselt Facebook.

Kui jaemüüja Marks & Spencer platseerus möödunud aastal seitsmendale kohale, siis tänavu tuli neil UK edetabelis leppida 11 kohaga.

Richard Bransoni Virgin Atlantic jäi samuti esikümnest välja, jõudes UK edetabelis 12 kohale ja USA edetabelis 11 kohale.

Tutvu täieliku edetabeliga siin.

Märksõnad

Tagasi üles