Tallinn Dollsi hämarad ärikombed

Kadri Hansalu
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Disainipäev Ehe Eesti Viru keskuses. Tallinn Dollsi promootor Mari Martin.
Disainipäev Ehe Eesti Viru keskuses. Tallinn Dollsi promootor Mari Martin. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Tasumata arved, suusõnalised kokkulepped, tehtud töö eest kinkekaart, soovitused olla FIE või teha omale OÜ – need on mõned näited Tallinn Dollsi kleidibrändi juhi Mari Martini äristiilist, millega töötajad ja koostööpartnerid on silmitsi seisnud.

Mari Martin kinnitab, et ükski arve pole jäänud ühelegi osapoolele tasumata, kõigile on lõpuks välja makstud. «Viivitusi juhtub ju kõikidel ettevõtetel. Kindlasti on ka Tallinn Dollsis mõned hetked raskemad kui teised, kuid mingit süsteemset arvete tasumata jätmist meil küll ei toimu,» sõnas Martin Äripäevale.

Ükskõik, milliselt Tallinn Dollsiga koostööd teinud inimeselt moefirmas valitsevate probleemide kohta küsida, kõlab vastuseks, et te uurite õiget asja, aga enamasti lisavad, et nemad ei julge sellest oma nime all rääkida, sest Eesti rõivatööstus on nii väike.

Loe pikemalt Martini äristiili näiteid Äripäevast.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles