Taksoettevõtete logosid oma rakendusest eemaldanud ja need sinna siis tagasi pannud sõiduvahendusettevõte Taxify avalikustas täna oma uue strateegia - Tallinna tänavatel sõidab nüüd 250 Taxify logoga taksot ja litsentsita sõidujagajat.
Taxify tõi tänavatele 250 oma kaubamärgiga autot
«Taxify kaubamärgi all saavad sõita ainult korraliku taustaga, kogenud ja litsenseeritud taksojuhid. Lisaks on väike hulk sõidujagamise teenusepakkujad, kes alates tänasest on äpis taksodest eraldatud valget värvi Taxify logoga,» teatas ettevõte.
«Selle aasta jooksul on Taxifyga liitumise vastu huvi tundnud sajad tublid taksojuhid ning sellest nädalast on neil võimalik sõita Taxify oma kaubamärgi all,» ütles Taxify asutaja Markus Villig.
Taxify prognoosib, et lähikuudel on tema kaubamärgiga juhte juba 400-500. «Me ei tee taksofirmat ning koostöö taksoettevõtetega jätkub,» rõhutas Taxify tegevjuht Henrik Raave.
Ettevõtte teatel vastutab Taxify nende taksode hindade ja teenusekvaliteedi eest. Sõidujagamise teenusepakkujad äpis Taxify valge logoga selgelt taksodest eraldatud.
Markus Villig märkis, et Taxify kaubamärk antakse vaid hoolikalt valitud parimatele taksojuhtidele, kes on läbinud koolituse, dokumentide- ja keelekontrolli ning sõiduk ülevaatuse. Taxify Tallinna kontoris on kuus inimest, kes vaatavad kõiki Taxify logoga autosid regulaarselt üle ja töötavad klientidelt tulnud reitingutega igapäevaselt.
Taxify logoga juhid teenindavad ainult Taxify kliente. Klient võib küsimuse või mure korral võtta ühendust Taxify klienditoega. Ülejäänud taksojuhid jäävad Taxify süsteemis alles oma kaubamärkidega.
Taxify oma logoga autod on jaotatud järgmistesse hinnaklassidesse:
Oma sõidu lõpus saab klient ühe klikiga jätta oma reitingu - hinnangu sõidule ja juhile. Iga taksojuht saab päevas keskmiselt kuus reitingut, mis peaks tagama Taxify teatel kiire tagasiside ja lubab probleemidele operatiivselt reageerida. «Luban, et kõik alla 3 tärniga reitingud saavad Taxify poolt tõsiselt käsitletud ja ei ole ühtki Taxify logoga autot, mille keskmine hinnang oleks väiksem kui 4,5,» ütles Taxify Eesti tegevjuht Henrik Raave.
Taxify süsteemis on sõidujagatele esitatud järgmised nõuded: kuni 10 aasta vanune heas korras auto, 3-aastane sõidukogemus, kehtivad autokindlustused ja puhas karistusregister. Juhtidel ei tohi olla kriminaalkaristust, ebakaines olekus sõitmist ega korduvaid liikluseeskirjade rikkumisi. Sõidujagamise teenuse puhul arvutab sõidu maksumuse Taxify äpp ja sõidu kokkuvõtte saadetakse kliendile e-kirjaga. Sõidujagamine on roheline mõtteviis ja sellel on Eestis suur tulevik.
Taxify on Eestis 2013 aastal asutatud tehnoloogiaettevõte, mis tegeleb takso tellimise mobiilirakenduse arendamisega. Taxify tegutseb kaheksas riigis, firmas töötab 37 inimest ja investoritelt on kaasatud 1,5 miljonit eurot investeeringuid.
Vaata allolevast videost Taxify Eesti tegevjuhi Henrik Raave selgitusi uuendusele: