«Ostsin mais odavad piletid, et ei peaks üüratut summat maksma, sest pühadel on lennupiletite hinnad alati poole kallimad, kuid novembri keskel tuli teade, et kahjuks Estonian Airi enam pole ja pileteid ümber ei vahetata, aga kui vastav taotlus ära täita, siis peaks raha tagasi saama, kuid pole seda siiani saanud,» sõnas Kreete.
Kuna Kreete tahtis jõuluks koju saada, siis otsustas ta piletid osta uuest lennufirmast. Tema sõnul on pahameelt tekitav see, et uued piletid olid kaks korda kallimad, kui algselt. «Eelmine nädal tööle tulles lugesin Postimees Online ja sain teada, et Nordic Aviation lõpetab lennud Kopenhaagenisse. Minu ümberistumine oli broneeritud just Kopenhaagenis,» lausus naine.
Ta sõnas, et pettumust valmistas see, et esmalt ei teatatud muudatust reisijatele, vaid seda uudist pidi lugema meediast. «Mõtlesin, et kolmandat korda pileteid ostma ei hakka, kuna niigi on Tallinn-London üheotsapilet ligi 250 eurot maksnud,» sõnas Kreete.
Kreete sõnul Nordic Aviationi numbrile helistades nõustuti piletid ümber vahetama Scandinavian Airlinesi vastu ja koju tuleb naisterahvas kolmanda katsega hoopis Rootsi kaudu ja edasi-tagasi pilet läks maksma 350 eurot. «Kuid kokkuvõttes ma tõesti ei tea, kas kunagi elus veel Nordic Aviationiga usaldaks lennata, kui lennuliin nii äkitsi tühistatakse,» märkis ta.
Nordic Aviationi kommunikatsioonijuht Liis Veersalu sõnas, et otsus sulgeda Kopenhaageni liin tehti järsult muutunud konkurentsiolukorra tõttu kiirelt. «Koheselt, kui antud otsus vastu võeti, alustasime paralleelselt nii klientide teavitamist kui ka saatsime info meediale laiali, eesmärgiga, et see jõuaks võimalikult kiirelt võimalikult paljudeni, kuid seejuures vabandame aga siiralt kõigi reisijate ees, keda Kopenhaageni liini sulgemine puudutab,» tõdes Veersalu.