Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Järjekordne poekett ehitab väikepoed supermarketiks ringi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Coop Eesti suurendab Viljandis Konsumite arvu AjaO kaupluste ümberkorraldamise kaudu. Pildi Uueveski Konsum.
Coop Eesti suurendab Viljandis Konsumite arvu AjaO kaupluste ümberkorraldamise kaudu. Pildi Uueveski Konsum. Foto: Marko Saarm / Sakala

Viljandis on sel aastal juba kaks AjaO kauplust korraldatud ümber Konsumiteks, kuid poeketi kinnitusel kõikidest väikepoodidest ei loobuta.

«Konsumites saame pakkuda tarbijatele suuremat kaubavalikut ja soodsamat ostukorvi, säilitamaks oma klientide lojaalsust järjest tiheneva konkurentsiga toidukaupade turul,» selgitas Coop Viljandi juhatuse liige Priit Aule, miks väikepoest sai supermarket. Kantre Konsumi avati kevadel ja Männimäe Konsum eile hommikul. Võrreldes senini tegutsenud AjaO kauplusega on uues Konsumis tänu uutele riiulitele parem ruumikasutus ning ka laiem kaubavalik

Müügipinda on Männimäe kaupluses 246 ruutmeetrit ja üldpinda ligi 400 ruutmeetrit ning laiendusse investeeriti ligi 100 000 eurot.

Coop Eesti kommunikatsioonijuhi Ivo Rulli kinnitusel ei tähenda see aga, nagu plaaniks ettevõte üleüldiselt liikuda AjaO kauplustega sarnases suunas, mida on teinud Rimi Eesti Säästumarketitega, muutes nende korraldust ja nimetades kauplused ümber mini-Rimideks. «AjaO on mõõduka valikuga lähipood, mis katab ära klientide põhivajadused ja asub ennekõike väljaspool linnasid,» selgitas Coop Eesti esindaja. Ta lisas, et Konsum on aga n-ö mugavusmarket. «Ta on suurem ja parema valikuga kui lähipood ja kliendile lähemal kui hüpermarket,» ütles Rull.

Tema sõnul sõltuvad ümberehitused ennekõike konkreetse kaupluse asukohast ja olukorrast. «Kui asukoht ja piirkonna olukord – sealhulgas kliendiarv – annab põhjust pinda suurendada ja sortimenti kasvatada, siis seda ka tehakse, kui mitte, siis ei tehta,» märkis Rull. Ta ütles, et samamoodi ehitatakse võimalusel suuremaks ka Konsumeid ning vajadusel muudetakse need Maksimarketiteks. Näiteks Tartu Eedeni keskuses tehti nii. Iga-aastaselt uuendab Coop Eesti oma grupis 10 kuni 15 kauplust.

Tagasi üles