Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Selgusid Eesti eelistatuimad kiirtoidukohad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maria Joost
Copy
Kiirtoidukoha valikul on eestimaalaste jaoks peamisteks kriteeriumiteks toidu maitsvus ja toidu ainete käitlemine.
Kiirtoidukoha valikul on eestimaalaste jaoks peamisteks kriteeriumiteks toidu maitsvus ja toidu ainete käitlemine. Foto: SCANPIX

Socio Uuringukeskuse koostatud värskest kiirtoiduturu ülevaatest selgub, eelistatuimaks kiirtoidurestorani brändiks on Hesburger, teisel kohal on McDonalds ja kolmandal Peetri Pizza.

Kiirtoidukoha valikul on eestimaalaste jaoks peamisteks kriteeriumiteks toidu maitsvus ja toidu ainete käitlemine, mis olid mõlemad olulised 91 protsendile vastanutest. Järgmisks tuli lühike ooteaeg ja toorainete kvaliteet. Lisaks tähtsustati teistest enam veel ettevõtte usaldusväärsust ja hoolivust klientide suhtes.

Hesburgeri arendusjuhi Ieva Salmela sõnul on nende jaoks üks olulisimaid kriteeriume toidu kvaliteedi ja tuntuse kõrval ka korduvkülastused.

Uuringus käsitleti erinevaid kiirtoidubrände: McDonalds, Hesburger, Statoil, Peetri Pizza, PappaPizza, Vapiano, Subway ja Chopsticks.

Socio Uuringukeskus on kiirtoitlustusturu uuringut läbi viinud viimasel kuuel aastal. Uuringu valimis on tuhat inimest vanuses 15–49 aastat. Uuring teostati käesoleva aasta oktoobri ja novembrikuudel veebiküsitlusena.

Tagasi üles