Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kuulus kirjastuskontsern sisenes turule küsimusitekitava tarbijamänguga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Foto: Lugeja pilt

Baltikumi suurimaid kirjastuskontserne Alma Littera Group toob Eesti turule maailma ühe tuntuima ja kirjastus- ja otsemüügikaubamärgi Reader's Digest, saates sellega laiali inimestele küsimusitekitavaid tarbijamänguga seonduvaid kirju.

«Olen saanud posti teel kirja RD Direct Estonia OÜ-lt pealkirjaga «Suur Auhinnamäng» ning selle kirja sisu tundus kahtlane, kuna seal sisus on kirjas, et võimalik on võita 35 000 eurot,» kirjeldas üks lugejatest. Ta sõnas, et kontrollides RD Direct Estonia OÜ registrit, on näha, et osaühing on kantud registrisse augustis ja juhatuse liikme nimed pole Eesti nimed.

«Kiri on allkirjastatud nimega Egle Jančiauske, kes on Suure Auhinnamängu Komitee Esimees. Sellisest komiteest ma ei ole enne midagi kuulnud ja seega ei teagi, millega täpselt tegu,» sõnas lugeja.

Tarbijakaitseamet on lähipäevil hoiatanud, et nendeni on jõudnud info, et osade inimeste postkastidesse jõudnud kirjas reklaamitakse suurt auhinnamängu väärtusega 35 000 eurot. Kirja on saatnud Suure Auhinnamängu Komitee ehk RD Direct Estonia OÜ.

Ühtlasi teavitatakse kirjas, et teile saabub kahe nädala jooksul veel punane ümbrik. Arusaamatuks jääb, mis on selle mängu sisu ning osalemistingimused. Kuniks pole teada, millega on tegu, soovitatakse sellele ega järgmistele kirjadele mitte reageerida.

Täna selgus, et Baltikumi suurimaid kirjastuskontserne, Leedus baseeruv Alma Littera Group toob Eesti turule maailma ühe tuntuima ja populaarsema kirjastus- ja otsemüügikaubamärgi Reader's Digest.

«Oleme teadlikud, et Eesti tarbijad ei ole harjunud saama taolisi otsemüügipakkumisi raamatu ostmiseks ja samas ka osalemiseks loteriis, kuid see ärimudel on üle maailma laialdaselt ja edukalt kasutusel,» ütles Eglė Jančiauskė, Alma Littera Baltikumi turundusjuht. Ta lisas, et samalaadne projekt käivitati Leedus 2005 aastal, ning 2010 aastal Lätis, võttes sellega ühtlasi Baltikumis antud sektoris turuliidri positsiooni. 

Kahenädalase perioodi jooksul saadab RD Direct Estonia OÜ oma sihtrühma juhuslikult valitud liikmetele kirja, mahuka 400 lk toitumis- ja terviseteemalise raamatu «Toit meid kahjustab. Toit meid tervendab» pakkumisega. Pakkumise saajatel on huvi korral võimalik raamat tellida, mis saadetakse tellijatele postiga lähimasse postkontorisse.

Reader's Digest on ülemaailmselt tuntud kirjastus, mis on tegutsenud aastast 1922. Kirjastuse väljaandeid avaldatakse üle 35 erinevas riigis. Väljaannete sisu on informatiivne, meelelahutuslik ja populaarteaduslik-hariv. Laia tootevalikusse kuuluvad eneseabiraamatud, atlased, nõuandvad raamatud ning teised maailmas tuntud teosed, mis muutuvad kättesaadavaks ka Eesti lugejatele.

RD Direct Estonia OÜ on asutatud augustis 2015, mille omanikuks on kogu Baltikumis tegutsev kirjastus- ja kaubandusettevõte Alma Littera Group. RD Direct Estonia OÜ on asutatud eesmärgiga korraldada Eestis tarbijamängu «Suur Auhinnamäng», mis baseerub Reader's Digest'i globaalselt kasutataval otsemüügi mudelil.

Kõik pakkumise saajad saavad ühtlasi õiguse osaleda «Suures Auhinnamängus», milles osalemiseks tuleb pakkumise saajal tagastada selleks ettenähtud vastusümbrik. Kõik vastusümbriku tagastanud osalevad mängu lõpploosimistel.

Tagasi üles