Eesti juustu- ja võitootja Epiim vahetab välja toodete pakendid, et senisest enam rõhutada oma toodete kodumaist päritolu.
Piimatööstus rõhub tarbijate patriotismile
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Eesti piimandussektoris valitsevale madalseisule saab hetkel suurimat tuge pakkuda just niisugune tarbija, kes eelistab kodumaist ja kvaliteetset toitu ning panustab seeläbi ka kohaliku maaelu arengusse,» lausus Epiima juhatuse esimees Jaanus Murakas.
Ta põhjendas pakendite uuenduskuuri asjaoluga, et Epiima toodete väljanägemine on püsinud muutumatuna enam kui kümme aastat, samas on poeletid järjest kirevamaks muutunud ning Epiima pakendid kippusid tarbijale märkamatuks jääma. Nüüd rõhutab toodete kodumaist päritolu pakendil olev märge «Tehtud Eesti piimast».