Selveri ja Kaubamaja Toidumaailma iseteeninduskassade süsteem tekitab ostjas tunde, et pood kahtlustab teda varguses.
Ostja kahtlus: pood peab mind vargaks
«Mul on mitmeid kordi juhtunud pärast ostu sooritamist, et Kaubamaja Toidumaailmas hakkavad iseteeninduskassad pärast ostu sooritamist piiksuma, tekib justkui selline tunne nagu masin kahtlustaks vargust,» selgitas üks lugejatest.
Ta pakkus, et ilmselt valib masin partnerkaardi numbri järgi välja ostja, keda siis vajadusel kontrollitakse.
Kaubamaja toidukaubanduse juht Kadri Aguraiuja sõnul annavad Kaubamaja Toidumaailma PartnerEkspress iseteeninduskassad hääle ja tulega märku, kui ostukorvis on dokumenti nõudev toode (alkohol, tubakas), turva-elemendiga toode ning kui süsteem on juhuslikkuse alusel valinud kliendi osalisse või täielikku ostukontrolli.
«Sellises olukorras pöördub kliendi poole meie teenindaja, kes edasi juhendab, vajadusel dokumenti küsib või tootelt turvaelemendi eemaldab,» märkis Aguraiuja. Ta sõnas, et klient ei peaks ennast kindlasti ebamugavalt tundma. «Püüame ka ise seda protsessi kliendi jaoks võimalikult mugavaks teha ja näiteks ostukontrolli lõppedes ootab klienti ka šokolaad,» märkis ta.