Internetiturunduse agentuur Altex Marketing OÜ toob turule uue partnerturunduse võrgustiku, kus reklaamijad maksavad vaid tulemusi andnud reklaamide eest.
Altex tuli välja uue partnerturunduse võrgustikuga
«Pole saladus, et enamik ettevõtteid on pidanud oma turunduseelarvet drastiliselt vähendama. Seega otsivad paljud võimalusi maksta tulemuste, mitte tühjade lubaduste eest,» tõdes Altex Marketingi asutaja Robin Gurney.
Gurney on enam kui tosina-aastase kogemusega internetiturundaja, kes oli üks Ühendkuningriigi partnerturunduse pioneere aastatel 1999-2002.
Gurney täpsustas, et tulemus, mille eest maksta, võib olla ükskõik mis, alates uudiskirja tellimisest, küsimustikule vastamisest või proovisõiduks aja kinni panemisest kuni kauba ostmiseni internetis.
«See tähendab, et pay4results.eu on väärt tööriist kõikidel ärialadel.»
Teenuse puhul on tegemist põhimõttelise uuendusega, sest võrgustik võimaldab täpselt näha iga turundusse investeeritud krooni tulemit.
Võrgustiku partneritele ehk reklaamide avaldajatele jagatakse enam kui miljon Eesti krooni avansina, et võrgustik kiiresti kasvaks.
Pay4results.eu on Eestis ainulaadne lahendus, kus reklaamija määrab hinna, mis ta on nõus reklaami eest maksma, ning maksab vaid saavutatud tulemuste eest.
«Seni olen pidanud enamiku turundusteenuste eest ette maksma. See tähendab riski, sest ei tea, kas investeering reklaami tasub ennast ära,» ütles meigikunstnik ja koolitaja Lana Vallo.
Ta lisas, et teenuse puhul maksab ta reklaami eest reaalselt vaid tulemuse pealt, ehk siis, kui tema toode müüb.
«Antud lahendus on uudseks võimaluseks reklaamiandjatel omi kampaaniaid läbi viia ning nii suuremate kui väiksemate veebikeskkondade jaoks üks täiendav tuluteenimisviis,» ütles Elioni reklaamimüügijuht Sten Klemm.
«Kokkuvõttes aitab see Eesti veebireklaamituru arengule igati kaasa, sest pakub kõigile senisest rohkem paindlikke valikuvõimalusi,» lisas ta.
«Lõime pay4results.eu võrgustiku, et turundus ei tunduks nagu must auk. Samuti võimaldab see kõigil, kes internetis tegutsevad, raha teenima hakata.
Kui sul on koduleht, ajaveeb, Facebook või Twitteri lehekülg, võid partneriks saades pay4results.eu abil raha teenida,» selgitab algatuse tehniline juht Tõnis Hinnosaar.
Pay4results.eu kannab esimese kümne tuhande partneriks liitunu kasutajakontole seitse eurot (109.5 EEK), kulutades kokku enam kui miljon krooni.
Pay4results.ee reklaamijatena on juba liitunud Ferratum, Studio Moderna, Äripäev ja mitmed teised ettevõtted.
Pay4results.eu partneriteks ehk reklaamide avaldajateks võivad olla nii ettevõtted kui eraisikud.
Pay4results.eu kasutab tehnilise platvormina Direct Tracki. See on omalaadsetest ainuke, mille IAB (International Advertising Bureau, rahvusvahelise assotsiatsioon, mis töötab välja internetireklaami standardeid) on oma auditeerimisstandardite kohaselt täpseks tunnistanud.
Teenust veab Eestis pikima ajalooga internetiturundusele spetsialiseerunud agentuur Altex Marketing, kes on igas Euroopa Liidu riigis kampaaniaid korraldanud.
Pay4results.eu loodab aasta jooksul alustada tööd 15 riigis, mis annab Eesti eksportijatele suurepärase võimaluse jõuda Balti, Põhjamaade, Venemaa ja teistele Euroopa turgudele.
Juba täna on pay4results.eu kaudu võimalik osaleda nii reklaamija kui reklaami avaldajana 350-s partnervõrgustikus üle kogu maailma.
Varasemalt ei ole Eestis olnud võimalik internetiturunduses tulemuse eest maksta.
Osaliselt on siin levinud pay per click standard, kuid see defineerib tulemusena vaid reklaamile klõpsamise (nt. Google Adwords).
Partnerturunuduses on reklaamiandjal aga võimalik ise määrata, mis hetkel peab ta reklaami tulemuslikuks ja kui palju ta on selle tulemuse eest nõus maksma.
Eestile sarnastel turgudel on sellised lahendused väga jõudsalt kasvanud, näiteks Poolas tegutseb tosinkond partnerturunduse võrgustikku.