Aasia Turundusfestival toimub tuleva aasta mais Shanghais

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Festivali koduleht
Festivali koduleht Foto: ame.asia/

Üheksas Asian Marketing Effectiveness Festival toimub tuleva aasta 12. ja 13. mail Hiinas Shanghais.

The Asian Marketing Effectiveness Festival on Haymarket ja International Advertising Festivali ühisettevõtmine, mis on regiooni üks tähtsamaid üritusi, millest võtavad osa sealsed turundajad, agentuuride juhid, brändipioneerid ja erinevad eksperdid muudelt elualadelt.

Kahepäevase festivali ajal saavad erinevate riikide delegaadid, selle toimumispaigas Pudong Shangri-La hotellis, võimaluse õppida ja olla inspireeritud valdkonna erinevate spetsialistide käe läbi.

Lisaks sellele auhinnatakse Aasia parimaid turundajaid ning reklaamitegijaid.

Kandidaate üheksandale Asian Marketing Effectiveness Auhinnatseremooniale saab esitada festivali kodulehe kaudu.

Võitjad kuulutatakse välja 13. mail. 2010. aastal esitati võistlusele üle 400 töö, mis muutis selle automaatselt regiooni suurimaks turundusvõistluseks.

Võistlustöid saab esitada alates tänavu 17. novembrist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles