Taksovahendusteenust pakkuv Taxify mõtles senise taktika taksofirmade logode näitamisel ümber ja jätab need äppi alles, välja arvatud kõige väiksemate ettevõtete puhul.
Taxify mõtles ümber ja jätab osa taksofirmade logod alles
«Panime logod tagasi firmadele, kelle autopark on 20-50 autot, mis vahepeal olid asendatud hinnaklassi ikoonidega,» ütles Villig portaalile Geenius.
«Päris väikesed firmad, 1-15 autot, mida kliendid üldse ei tea ning ei julge tellida, [nende logosid] me tagasi ei pane. Neile jäävad Taxify hinnakategooriate logod,» märkis Villig.«Lisaks plaanime privaatjuhid eraldi välja tuua omaette märgistusega, et kliendil oleks selge valik, kas takso või privaatjuht.»
Tema sõnul annab Taxify sellega nende hinna- ja kvaliteedigarantii. «Meie põhisõnum on: Taxify võtab vastutuse kõikide autode eest, mis meie süsteemis on.»
Ülemöödunud nädalal kaotas taksoteenuse vahendaja Taxify oma äpist ära esimesed väikeste vedajate brändid ja teatas plaanist paari kuu jooksul kaotada mobiilirakendusest kõigi firmade logod. Taksot tellides saanuks pealekauba niisiis ka üllatuse, mis firma masin kohale vurab.