Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Spordipood tüssas jõusaalihunti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Tuntud sporditarvete pood lubas kliendile ette makstud kauba mitmel korral koju kätte tuua, ent see lubadus osutus tühiseks.

Tarbija ostis juulikuus Arcoman Sport OÜ kauplusest reguleeritava kaldpingi hinnaga 140 eurot ning kangialuse hinnaga 150 eurot. Ostja teatas ka aadressi, kuhu treeningvahendid toimetada, kuid  kaupleja ei ole ostetud tooteid üle andnud. Kuu jooksul saatis klient kauplusele mitu meeldetuletust, ent pärast tulutut tegutsemist pöördus ta tarbijakaebuste komisjoni poole ning soovis tasutud raha tagasi saada.

Lisaks mitmele meeldetuletusele käis klient kaupleja juures kohapeal, mille järel lubati talle kaup tarnida järgmisel päeval. Seda aga ei tehtud ning ostetud kaup jäi saamata. Arcoman Sport ei esitanud tarbijakaitseametile kirjalikke selgitusi kaebuse kohta.

Komisjon hindas esitatud tõendeid ning leidis, et tarbija kaebus kuulub rahuldamisele. Kaebuse ja selle lisadega on tõendatud treeningvahendite ostmine ja nende eest tasumine, samuti asjaolu, et kaupleja ei ole talle kaupa üle andnud ega raha tagastanud.

Spordipood ei ole oma lepingulist kohustust täitnud ning komisjonil on alust arvata, et nad ei kavatsegi treeningvahendeid ostjale üle anda. Nad ei ole vastanud tema SMS-idele ega ameti selgitustaotlusele. Võlaõigusseaduse kohaselt on Arcoman Sport müügilepingut rikkunud ning neil on kohustus kliendile ettemaks summas 290 eurot tagastada.  

Tagasi üles