Päevatoimetaja:
Sander Silm

Vaata, milliselt mobiilioperaatorilt ostetakse enim kõnekaarte

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: Liis Treimann

Kogu Eesti kõnekaarditurg on tehnilise järelevalve ameti statistika kohaselt langustrendis, kuid selle aasta kolmandas kvartalis õnnestus Elisal kõnekaardi kliendiarvu kasvatada.

Langeval kõnekaarditurul on klientide seas eelistatumad Elisa kõnekaardilahendused. Nii ulatuski Elisa osa kõnekaarditurul selle aasta kolmandas kvartalis 38,6 protsendini, EMT jäi 32,6 protsendi ning Tele2 28,8 protsendi juurde. Kõnekaardikliente oli Elisal 150 000, EMT-il 127 000 ning Tele2-l 112 000.    

Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul on kõnekaarditurg kahanemas, sest paljud kliendid on valinud lepingulise teenuse, kus hinnad on viimastel aastatel muutunud vägagi taskukohaseks. Hiiepuu väitel on aga Elisa ZEN kõnekaardi kliendid väga lojaalsed ning hindavad omavahel piiramatult rääkimist ja laia internetiteenuste valikut.

Hiiepuu märkis, et kuigi kõnekaarditurg väheneb, ei näe ta siiski võimalust, et see lähiaastatel üldse ära kaoks. «Eestis on kõnekaardil oma kindlad sihtrühmad, kes ei soovi lepingulist teenust kasutada ning tänu sellele jääb ka see lahendus püsima,» arvas ta.   

Tagasi üles