Eesti Telekomi uueks juhiks saav Dan Strömberg peab oma suurimaks eesmärgiks ettevõtte liidrirolli säilitamist Eestis ning väga laiapõhiste teenuste pakkumist siin.
Eesti Telekomi uus juht: minu karjäär saab Eestis uue pöörde
«Minu senine karjääriteekond saab Eestis täiesti uue pöörde. Siin on teistsugune olukord – Eesti Telekom on heas vormis, tal on hea turuosa. Minu plaan siin on jätkata ettevõtte edasise kasvu toetamist,» ütles Dan Strömberg kommentaariks oma senisele karjäärile, kus tema rolliks on paljuski olnud raskustes ettevõtete kasumisse viimine.
Strömberg rõhutas, et TeliaSonera põhimõte tuua ettevõtetesse erineva taustaga juhte teenib alati eesmärki parandada veelgi kohalikke ärisid. «Mul on töötamise kogemus nii Lätis kui Leedus ning nüüd olen ma Eestis – ja siin saab mu peamiseks eesmärgiks olema veelgi enam pakkuda fiks- ja mobiiliteenuste kombineeritud teenuseid.»
«Oluline pole, mis tehnoloogiat klient kasutab, pole oluline, kuidas kliendid eelistavad ühenduses olla – meie ülesanne on klientidele pakkuda ilme neist erisustest tulenevate piiranguteta teenuseid. Tahame veelgi suuremad olla ühendatud teenuste pakkumisel – see on mu peamine eesmärk siin,» sõnas Strömberg.
Strömbergi sõnul läheb Eesti Telekomil Eestis äri suurepäraselt ja on näitajaid – näiteks tehnoloogia pool -, milles Eesti äri on parim kogu TeliaSonera grupis.
Vastates küsimusele, mida klientidel Telekomilt tema juhtimisel oodata on, vastas Strömberg, et oodata tasuks jätkuvat innovatsiooniliidriks olemist. «Oodake parimat kasutajakogemust meie teenustelt ja teeninduselt ning oodake meilt tehnoloogiast sõltumatuid universaalseid teenuseid. Eesti Telekom on tugev osa ühiskonnast ja aitab sellel jätkuvalt kasvada tugevaks e-ühiskonnaks,» ütles ta.
Palusime Strömbergil iseloomustada ka ennast kui juhti ja inimest: «Olen positiivse ellusuhtumisega, mul on palju energiat ja ma tõesti usun inimestesse, ma tõesti usun inimeste arenemisvõimesse. Ja ma usun tugevalt sellesse, et kui eesmärgid on selged ja suhtlemine sujub barjäärideta, siis on need parimad viisid ettevõtte kasvatamisse. »
Strömbergi sõnul on tal ka tugev usk mitmekesisusesse. «Mitmekesisus tähendab minu jaoks nii erinevaid rahvusi, erinevaid erialaseid taustu – need kõik loovad uusi väärtusi.»
Strömbergi sõnul on ta töötanud palju rahvusvahelises äris ja eri riikides, siis ei saa mind pidada ka klassikaliseks Rootsi juhiks. «Ma arvan, et ükski inimene ei saa olla perfektne, kuid meeskond tervikuna saab. »
DAN STRÖMBERG
Haridus:
•1987 – ärijuhtimine, IHM/Stockholmi ülikool
•1985 – turundus, IHM Business School
Ametikäik:
•2013–2015 – Omniteli tegevjuht Leedus
•2009–2013 – Telia Broadband Denmarki asepresident ja tegevjuht
•2007–2008 – Adapted Solutions TeliaSonera asepresident
•2003–2007 – Corporate Global Accounts TeliaSonera asepresident
•2001–2003 – Telia Partner AB tegevdirektor
•1999–2001 – Telia IT Service AB tegevdirektor
•1998–1999 – Telisa Systems AB tegevdirektor
•1995–1998 – Telia Publicom AB tegevdirektori asetäitja
•1990–1995 – erinevad juhtivad kohad TeliaSoneras