Päevatoimetaja:
Sander Silm

Google maps juhatab taksod tihti valesse kohta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Artikli foto
Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Lugeja sõnul on tal mitmeid kordi esinenud Taxifyga taksot tellides segadus, kuna auto ootab teda hoopis kõrvaltänavas. Kuna rakenuds kasutab Google Mapsi, siis selgus, et selle täpsus pole alati parimal tasemel.

«Elan Mustamäel ja tellin tihti takso enda maja ette. Kui autojuht saabub, siis on mitmeid kordi tekkinud olukord, et auto ootab mind hoopis kõrvaltänavas oleva maja ees,» selgitas lugeja.

Lugeja sõnul on ta paar korda ka taksojuhtidelt uurinud, et millest selline segadus võib tingitud olla. «Üks taksojuht selgitas, et tihti näitab kaart majanumbreid valesti ja seetõttu võib tulla selline eksitus,» sõnas lugeja.

Taxify asutaja ja juht Markus Villigi sõnul kasutavad nad oma nutirakenduses Google Mapsi. «Selle täpsus pole kahjuks Eestis parimal tasemel ja seetõttu ei klapi mõnikord füüsiline aadress ja kaardil olev koordinaat,» märkis ta.

Villgil on sellise olukorra vältimiseks kolm soovitust. «Nii juhid kui kliendid võiks kasutada kaardil olevat markerit, mitte trükitud aadressi, et segadusi vältida. Samuti kui näete, et mõni aadress on vigane, siis saate Google Mapsi raporteerida, kuna nad teevad vajadusel iga kuu parandusi,» sõnas Villig. Ta lisas, et võimalusel saavad nii juht kui klient sõidu ajal teineteisele helistada, et asukohta täpsustada.

Tagasi üles