/nginx/o/2015/11/26/4739029t1h2cf1.jpg)
Lugejale valmistas muret asjaolu, et Indoneesiasse rännanud ema ei õnnestunud mitme päeva vältel telefonitsi kätte saada ning automaatvastuses teatati, et see telefoninumber pole kasutusel.
Lugejale valmistas muret asjaolu, et Indoneesiasse rännanud ema ei õnnestunud mitme päeva vältel telefonitsi kätte saada ning automaatvastuses teatati, et see telefoninumber pole kasutusel.
«Olen püüdnud emale mitu korda helistada ja kuulen automaatteadet, et number ei ole kasutusel. Elisa klienditeenindusest sain vastuse, et number on täiesti kasutusel ja avatud. Kuidas on see siis võimalik?» uuris naine, lisades, et arvatavasti on ema veel Indoneesias, ent ta ei saa asukoha suhtes kindel olla.
Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul numbrit testiti ning praegusel hetkel see number vastab. Varasemate kõnede puhul oli Indoneesias asuv number levist väljas.
«Siin on tegemist veaga, kus Indoneesia-poolne automaatvastus oli sisult ebakorrektne. Automaatvastus oleks pidanud olema: antud number ei asu levipiirkonnas, kuid selle asemel teatati, et antud number ei ole kasutusel,» täpsustas Raiski.