Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Taxify muudatused teevad taksojuhid ärevaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify kaasasutaja Martin Villig
Taxify kaasasutaja Martin Villig Foto: Eero Vabamägi

Möödunud nädalal kaotas taksoteenuse vahendaja Taxify oma äpist ära esimesed väikeste vedajate brändid, paari kuu jooksul kaovad mobiilirakendusest kõigi firmade logod. Taksot tellides saab pealekauba niisiis ka üllatuse, mis firma masin kohale vurab. Taxify sõnul tehakse seda nii klientide kui ka taksojuhtide huvides, kuid leidub neid, kes Taxify siiruses kahtlevad.

«Meil oli väga palju väikseid paari autoga taksofirmasid, keda kliendid ei teadnud ja ei julgenud tellida. Eelistatakse suuremaid kaubamärke,» selgitas Taxify üks juhtidest Martin Villig, kelle sõnul on nende eesmärk, et kõik taksojuhid pakuksid kvaliteetset teenust ja saaksid tööd.

«Meie hindasime, et Taxify on ettevõtmine, mis pikemas perspektiivis viibki sinnani, et nad kaotavad ära kaubamärgi ning ongi Taxify takso ja Taxify rakendus. See ei lähe meie nägemusega kokku. Sellepärast oleme Taxifyst täna välja tõmbumas koos Tallinki kaubamärkidega,» ütles Tulika Grupi juht Mati Saar, kelle sõnul on brändiga vaeva nähtud 20 aastat. 

Tagasi üles