Möödunud nädalal kaotas taksoteenuse vahendaja Taxify oma äpist ära esimesed väikeste vedajate brändid, paari kuu jooksul kaovad mobiilirakendusest kõigi firmade logod. Taksot tellides saab pealekauba niisiis ka üllatuse, mis firma masin kohale vurab. Taxify sõnul tehakse seda nii klientide kui ka taksojuhtide huvides, kuid leidub neid, kes Taxify siiruses kahtlevad.
Tellijale
Taxify muudatused teevad taksojuhid ärevaks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Meil oli väga palju väikseid paari autoga taksofirmasid, keda kliendid ei teadnud ja ei julgenud tellida. Eelistatakse suuremaid kaubamärke,» selgitas Taxify üks juhtidest Martin Villig, kelle sõnul on nende eesmärk, et kõik taksojuhid pakuksid kvaliteetset teenust ja saaksid tööd.