Päevatoimetaja:
Sander Silm

Paljude eestimaalaste raha üle otsustavad reklaamimehed

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Inimesi, kes ei tee pere-eelarvet, juhivad kulutuste tegemisel reklaamimeeste turundustrikid.
Inimesi, kes ei tee pere-eelarvet, juhivad kulutuste tegemisel reklaamimeeste turundustrikid. Foto: SCANPIX

Paljude eestimaalaste raha kulutamise üle otsustavad osavad reklaamimehed, väitis täna Kumus toimunud finantshariduse konverentsil esinenud Piret Suitsu.

Eraisikute rahaasjade teabekeskuse juht Piret Suitsu tõi varem tehtud uuringust välja andmed, mis näitavad, et paljud eestimaalased ei pea raha kulutamiseks plaani.

Neid, kes ei planeeri rahaasju üldse ette, oli teabekeskuse küsitluse järgi 32 protsenti ehk pisut alla kolmandiku. Kuni üks kuu mõtleb ette 37 protsenti inimesi. Suuremaid väljaminekuid ei planeeri ette 42 protsenti.

Suitsu sõnul näitavad need andmed, et väga suurel osal Eesti inimestest puudub visioon, mida oma rahaga pikemas perspektiivis teha ja kuidas mõistlikult majandada.

Selles nägi rahaasjade spetsialist ohtu - nende inimeste raha puudutavad otsused sõltuvad paljuski reklaamist.

«Kui puuduvad endal plaanid, siis need istutab tõenäoliselt meile pähe mõni osav reklaamimees,» lausus Suitsu.

Tagasi üles