USAs Arizonas asuva grillirestorani Südameatakk sügisene reklaamikampaania näitab ülekaalu ihaldusväärse eelisena tasuta toidu saamisel, jätkates nii oma vastuolulist reklaamistiili.
Ekstreemturundus: grillirestoran pakub tasuta burgereid üle 160-kilostele
Toidukohas nimega Heart Attack Grill on ettekandjad kandnud juba aastaid meditsiiniõe vormi, teenides nii ära toitumisteadlaste meelepaha, kuna kiirtoidu ebasoodne mõju tervisele on üldteada.
Nüüd on toidukoht aga läinud veel sammu edasi, pakkudes rohkem kui 160 kilogrammi kaaluvatele klientidele tasuta kiirtoitu, nagu neil poleks juba niigi probleeme heaolu lämmatava ülekaaluga. Tasuta toidu saamiseks tuleb kaalukal kliendil astuda «õe» juuresolekul restoranis kaalule, et tõestada oma sobivust.
Ilmselt turundussoovitusest «eristu või sure» inspiratsiooni ammutav kampaania esitleb ka doktorit nimega Jon, kes soovitab loputada kiirtoit alla külma õllega ja teha pärast söömist üks suits.
Siiski ei soovita restoranipidajad oma kampaanias säärast «dieeti» pikemaks ajaks. Tasuta toidu kampaaniat edendab ka vidoklipp, kus hoiatatakse dieedi kõrvalnähtudena muuhulgas hambakaariese, seljavalude, seksipartnerite kadumise ja surma eest.
Videoklippi näeb veidrate uudiste avaldamisele pühendunud veebilehelt newslite.tv, kui lehte pisut allapoole kerida ja video käivitada.