Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja kiri: matsid supermarketis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Hea mõttena tundnud Selveri külastus päädis ebameeldiva kogemusega.
Hea mõttena tundnud Selveri külastus päädis ebameeldiva kogemusega. Foto: Liis Treimann

Vahetult enne poe sulgemist süüa ostma läinud mees sattus konflikti nii kalaleti töötaja kui ka kassapidajaga.

«Läksin Merimetsa Selverisse 19. novembril umbes kell 21.50 ja minu ostusoovi kuuldes ütles lihaleti müüja Marina, et «kala ujus juba ära» ja lisas kohe, et kogu kalavalik koristatakse letist kell 21.45,» kirjutas Juri. Mehe sõnul selline vastus teda šokeeris ja ta palus müüjal näidata infot selle kohta, et pärast kell 21.45 letist kala osta ei saa.

«Ma sõitsin spetsiaalselt poodi kala järele ja müüja Marina välja mõeldud kalamüügi reeglid mind absoluutselt ei rahuldanud,» kirjutas mees. Müüja ütles seepeale, et selliseid reegleid pole ja viitas kõrval asuvale letile, kus sai osta pakendatud kala. «Pakitud kala sobis mulle täiesti, kuid mulle jäi arusaamatuks, miks müüja korraldas sellise spektaakli, öeldes, et «kala ujus ära»,» kirjutas ostja.

Arusaamatused Selveris jätkusid kassas pärast kaardimakse tegemist. «Hakkasin asju kotti panema, kui kassiir ütles mulle valjul häälel, et ma pean tšeki ka võtma, sest kas mina hakkan pärast koristama,» jagas mees oma kogemust. Mehe sõnul kinnitas ta kassapidajale, et ei vaja tšekki, kuid kassapidaja kinnitas peaaegu kriisates, et klient peab tšeki võtma.

Karjumise peale saabusid kohale kaks turvatöötajat ja hakkasid müüjat rahustama, et klienti ei saa kohustada tšekki võtma. Mõttevahetusse sekkus omakorda kõrvalkassa töötaja. «Katsusin võimalikult kiiresti poest minema saada, sest müüjate käitumine seal ei ole kindlasti adekvaatne,» oli Juri pahane.

«Palume kliendilt vabandust. Kindlasti uurime välja, miks klient sai ebameeldiva klienditeeninduse osaliseks, sest selline teenindajate käitumine on lubamatu,» kommenteeris vahejuhtumit Selveri pressiesindaja Erkki Erilaid.

Tagasi üles