/nginx/o/2015/11/13/4695429t1h2306.jpg)
Estonian Airi kadumine turult pani mitmeid lennufirmasid kibekiiresti üle võtma lennuliine, mis pankrotistunud ettevõttest järele jäid. Võitlus liinide ja reisijate üle on toonud aga mitmetesse sihtkohtadesse märkimisväärselt rohkem lende kui varem.
Estonian Airi kadumine turult pani mitmeid lennufirmasid kibekiiresti üle võtma lennuliine, mis pankrotistunud ettevõttest järele jäid. Võitlus liinide ja reisijate üle on toonud aga mitmetesse sihtkohtadesse märkimisväärselt rohkem lende kui varem.
Näiteks kui eelmisel talvehooajal lendas Tallinnast Kopenhaagenisse vaid Estonian Air ja seda 19 korda nädalas, siis selle aasta hooajal lendab sinna nii SAS kui ka Adria Airways 40 korda nädalas, vahendab Äripäev.
Tallinna Lennujaama juht Rein Loik nentis, et teiste riikide kogemus on näidanud, et pärast koduvedaja tegevuse lõpetamist on esimese hooga lennata soovivaid firmasid ikka rohkem kui neid, kes päriselt pidama jäävad.
Estraveli juhatuse liige Anne Samlik et kui üldreeglina pakkumise vähenemine tõstab hindu ja suurenemine alandab neid, võib Eesti väiksel turul ülepakkumine kombineerituna odavate hindadega kaasa tuua ka kiireid liinide sulgemisi.
Loe pikemalt Äripäevast.