Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Estonian Airi teemal on pöördunud tarbijakaitseametisse arvukalt inimesi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Erik Prozes / Postimees

Tarbijakaitseamet laiendas seoses Estonian Airi lendude lõpetamisega nõustamist, praeguseks on amet kokku nõu andnud ligi 180 inimesele.

Tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert Pille Kalda ütles, et tarbijakaitseamet on Estonian Airi teemal tarbijaid nõustanud 118 korral telefonitsi, 23 korral e-kirja teel ja 16 tarbijat kontoris kohapeal. «Lisaks olime vahetult pärast Estonian Airi lendude lõpetamise uudise avalikustamist ehk 7. ja 8. novembril nõustamas ka Tallinna lennujaamas ja seal pöördus meie poole umbes paarkümmend tarbijat,» rääkis Kalda.

Peamised küsimused on Kalda sõnul olnud seotud jätkulendudega, piletite süsteemist mitte leidmisega, kinkekaartidega ning Estraveli kampaaniaga, mille raames anti inimestele tasuta pileteid.

Tarbijakaitseamet nõustamistelefon 620 1707 keskendub Estonian Airiga seonduvatele küsimustele. Muudes küsimustes palub tarbijakaitseamet helistada numbritel 620 1730 ja 620 1912. Tarbijakaitseameti nõustamistelefonid on avatud tööpäeviti kella 9-16. 

Tagasi üles