Päevatoimetaja:
Sander Silm

«Aktuaalne kaamera»: selvekassad tasuvad end ära üksnes suurtes kauplustes

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Iseteeninduskassa Ümera Maximas Tallinnas
Iseteeninduskassa Ümera Maximas Tallinnas Foto: Mihkel Maripuu

Kuigi iseteeninduskassadega tehakse veel vaid veerand poe ostudest ning kauplusekettide sõnul on tegemist kuluka investeeringuga, tasub see end suuremates kauplustes ära.

Eesti suuremates kauplustes on automaat- ehk iseteenindus levinuim elektroonilise kassana, kus sisuliselt on üks müüja mitme kassa peale, kuid see on kasulikum just väiksemate ostuse puhul, vahendab ERR uudisteportaal eileõhtust «Aktuaalset kaamerat». Suuremaid sisseoste tehes on kiirem teine variant tooted sisse skaneerida juba teenindussaalis riiulite vahel.

Selver kasutab iseskaneerimise süsteemi ehk selvekassat juba 2011. aastast ning täna saab kaupa ise skaneerida 45st Selverist 20s. «See sõltub kaupluse käibest ja kassade arvust ja paljudest asjadest – see asi on suhteliselt kallis lahendus ja ta peab ennast ära tasuma,» rääkis kauplusteketi kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda ERR uudisteportaalist.

Tagasi üles