/nginx/o/2015/11/16/4706225t1h93e4.jpg)
USA hotellikett Marriott ostab 12,2 miljardi dollari eest konkurendi Starwood Hotels & Resorts Worldwide, mille tulemusena luuakse maailma suurim hotellikett kuhu kuuluvad tuntud brändid nagu Sheraton, Ritz Carlton ja Autograph Collection.
USA hotellikett Marriott ostab 12,2 miljardi dollari eest konkurendi Starwood Hotels & Resorts Worldwide, mille tulemusena luuakse maailma suurim hotellikett kuhu kuuluvad tuntud brändid nagu Sheraton, Ritz Carlton ja Autograph Collection.
Uuel hotelliketil saab olema 5500 hotelli, kus on kokku 1,1 miljonit tuba. Starwoodi ülevõtmisega saab Marriottil olema suurem kohalolek Euroopas, Ladina-Ameerikas ja Aasias (ka Hiinas ja Indias).
Praegu asub kaks kolmandikku Marriotti tubadest USAs. Starwood teenib aga kaks kolmandikku oma käibest väljapool Ameerika Ühendriike, kirjutab Reuters.
«Me oleme olnud äris pikka aega, aga Starwood on palju globaalsem kui Marriott,» ütles Marriotti tegevjuht Arne Sorenson, kes hakkab juhtima ka ühinenud ettevõtet, telekanalile CNBC. «On hea, et meil hakkab olema kasvuks kogu maailmas rohkem ressurssi,» lisas ta.