USA hotellikett Marriott ostab 12,2 miljardi dollari eest konkurendi Starwood Hotels & Resorts Worldwide, mille tulemusena luuakse maailma suurim hotellikett kuhu kuuluvad tuntud brändid nagu Sheraton, Ritz Carlton ja Autograph Collection.
Loomisel on maailma suurim hotellikett
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uuel hotelliketil saab olema 5500 hotelli, kus on kokku 1,1 miljonit tuba. Starwoodi ülevõtmisega saab Marriottil olema suurem kohalolek Euroopas, Ladina-Ameerikas ja Aasias (ka Hiinas ja Indias).
Praegu asub kaks kolmandikku Marriotti tubadest USAs. Starwood teenib aga kaks kolmandikku oma käibest väljapool Ameerika Ühendriike, kirjutab Reuters.
«Me oleme olnud äris pikka aega, aga Starwood on palju globaalsem kui Marriott,» ütles Marriotti tegevjuht Arne Sorenson, kes hakkab juhtima ka ühinenud ettevõtet, telekanalile CNBC. «On hea, et meil hakkab olema kasvuks kogu maailmas rohkem ressurssi,» lisas ta.