Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ostukett: piimatoodete tarbimine kasvab pidevalt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Piimatoodete riiul Maxima kaupluses
Piimatoodete riiul Maxima kaupluses Foto: Maxima Eesti

Maxima Eesti ostuketi selle ja möödunud aasta kümne kuu ostustatistika näitab, et nii mõnegi piimatoote müük on kasvanud rohkem kui poole võrra.

«Piimatooted on traditsiooniliselt eestlaste ostukorvis aukohal – 20 müüduimast tootest on koguni üheksa just piim ja piimatooted,» rääkis Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Katja Ljubobratets, viidates sellele, et Eesti tarbijate ostukorvis on piimatoodet muutumas üha populaarsemaks ning nende tarbimine näitab pidevat kasvutendentsi.

«Ostustatistika näitab ka seda, et Eesti tarbijate armastus piimatoodete vastu on jätkuv ning nii mitmeski tootegrupis on tarbimine kasvanud,» lisas ta. Näiteks on erinevate juustude müük on tänavu Maxima kauplustes tõusnud veerandi, eriti on populaarsust juurde võitnud kõvajuustud, toorjuustud ja hallitusjuustud. Kasvanud on ka piimajookide tarbimine – kõrgkuumutatud piimal, hapupiimal ja piimajookidel lausa rohkem kui poole võrra.

Ka kohupiimatoodete puhul on kasv märgatav. «Kui enimmüüdud kaup – kohukesed – näitavad tarbimise üldist tendentsi, siis teiste toodete puhul peegeldab tarbija ostueelistusi ligi 15-protsendiline tõus,» märkis Katja Ljubobratets, lisades, et samuti on tuntavalt tõusnud magustoitude müük.

«Seda ennekõike tänu pudingute ja piimabatoonide kasvanud populaarsusele,» tähendas Maxima esindaja, märkides, et suurenenud tarbimise taga on tema hinnangul nii ostjatele pakutav toodete valik kui ka tarbijate kasvav teadlikkus piimatoodete kasulikkusest.

Tagasi üles