Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

McDonald'sisse jõuab arvutiajastu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Uued puutetundlikud ekraanid Rocca al Mare McDonald'sis.
Uued puutetundlikud ekraanid Rocca al Mare McDonald'sis. Foto: McDonald's Eesti

Sel laupäeval avab Tallinnas Rocca al Mares uksed uuenduskuuri läbinud McDonald's restoran, kus on Eestis esmakordselt võimalik kasutada puutetundliku ekraaniga iseteeninduskioske.

«Tellimus läheb pärast tasumist kööki, mis saadab tellitud toidu valmimisel märguande spetsiaalsele suurele ekraanile – nii teab külastaja, et eine on valmis ning ta võib sellele järgi minna. See süsteem aitab tõhustada köögi tööd ning vähendada toidu äraviskamist,» selgitas McDonald'si Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.

Uus teenindusplatvorm toob kaasa McDonald's restoranide köögi töö täieliku ümberkorraldamise. Erinevalt senisest süsteemist asutakse nüüd einet valmistama alles siis, kui külastaja on selle tellinud. Sellegipoolest säilib senisel viisil ka letist otse teenindajalt tellimise võimalus.

Rocca al Mare uus McDonald'si restoran.
Rocca al Mare uus McDonald'si restoran. Foto: McDonalds Eesti

«Uudne teeninduskontseptsioon tähendab seda, et külastajad saavad värske eine, mis on valmistatud täpselt nende soovide kohaselt – sellega väheneb kassajärjekorras ootamise aeg ning ka inimfaktorist tingitud eksimuste võimalus,» rääkis Janevski.

Sarnased iseteeninduskioskid on täna kasutusel viies restoranis Lätis ja Leedus. Janevski väitel on külastajate tagasiside positiivne ning loodetakse, et ka Eesti külastajad hakkavad tasapisi eelistama digitaalset tellimuslahendust. «Plaanime lähiaastate jooksul viia ka kõik teised Eesti restoranid üle uuele teenindusplatvormile,» sõnas Janevski.

Tagasi üles