Sel laupäeval avab Tallinnas Rocca al Mares uksed uuenduskuuri läbinud McDonald's restoran, kus on Eestis esmakordselt võimalik kasutada puutetundliku ekraaniga iseteeninduskioske.
McDonald'sisse jõuab arvutiajastu
«Tellimus läheb pärast tasumist kööki, mis saadab tellitud toidu valmimisel märguande spetsiaalsele suurele ekraanile – nii teab külastaja, et eine on valmis ning ta võib sellele järgi minna. See süsteem aitab tõhustada köögi tööd ning vähendada toidu äraviskamist,» selgitas McDonald'si Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.
Uus teenindusplatvorm toob kaasa McDonald's restoranide köögi töö täieliku ümberkorraldamise. Erinevalt senisest süsteemist asutakse nüüd einet valmistama alles siis, kui külastaja on selle tellinud. Sellegipoolest säilib senisel viisil ka letist otse teenindajalt tellimise võimalus.
«Uudne teeninduskontseptsioon tähendab seda, et külastajad saavad värske eine, mis on valmistatud täpselt nende soovide kohaselt – sellega väheneb kassajärjekorras ootamise aeg ning ka inimfaktorist tingitud eksimuste võimalus,» rääkis Janevski.
Sarnased iseteeninduskioskid on täna kasutusel viies restoranis Lätis ja Leedus. Janevski väitel on külastajate tagasiside positiivne ning loodetakse, et ka Eesti külastajad hakkavad tasapisi eelistama digitaalset tellimuslahendust. «Plaanime lähiaastate jooksul viia ka kõik teised Eesti restoranid üle uuele teenindusplatvormile,» sõnas Janevski.