Päevatoimetaja:
Sander Silm

Swedbank tõmbab ennast Tallinnas veelgi koomale

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Swedbankil toimuvad Tallinnas kontorivõrgu muudatused.
Swedbankil toimuvad Tallinnas kontorivõrgu muudatused. Foto: Dmitri Kotjuh

Swedbank avab uue aasta alguses Järve keskuses laiendatud esinduse ja ühendab sellega Nõmmel asuva väikekontori. Samuti lõpetab töö Pirita esindus, mille kliendid saavad pangateenuseid edaspidi kasutada Swedbanki kesklinnas ja Lasnamäel asuvates kontorites.

Swedbanki klienditeenuste juhi Ulla Ilissoni sõnul on Nõmme ja Pirita esinduste külastatavus viimase kolme aastaga mitu korda vähenenud «Kliendid eelistavad pangaasju ajada seal, kuhu neil ka muidu asja on, seepärast rajame suuremaid ja mitmekülgsemate võimalustega kontoreid kaubanduskeskustesse ja muudesse käidavatesse paikadesse,» rääkis ta.

Ilisson lisas, et teisalt vähendab pangakontorite külastatavust muude pangakanalite kasvav mugavus – inimesed eelistavad üha rohkem teha sularahatehinguid masinates ning makseid neti- ja mobiilipangas. «Näiteks tehakse Swedbanki mobiilipanga vahendusel iga kuu 12 korda rohkem kui kogu meie esinduste võrgus,» selgitas Ilisson.

Ta lubas, et kuna klientide jaoks on sularaha kiire ja mugav kättesaadavus oluline küsimus, jäetakse nii Piritale kui Nõmmele alles sularahamasinad ja praegu käivad läbirääkimised nende täpsema paiknemise osas.

Järve keskuse uus laiendatud esindus avatakse järgmise aasta 15. jaanuaril. «Uues esinduses hakkavad lisaks kliendinõustajatele tööle ka erakliendihaldurid. See avab klientidele paremad võimalused saada nõu kodulaenu, säästmise ning investeerimise teemadel,» rääkis Ilisson.

Ta ütles, et kliendid, kes on uuenevad pangakaardid seni esindustest kätte saanud, saavad täna need postiga koju tellida. Kui aga klient on märkinud internetipangas oma kindlaks sooviks siiski ise kaardile järele tulla, saab ta personaalse teavituse selle kohta, kust ta edaspidi oma pangakaardi kätte saab. «Samuti saavad kõik kliendid soovi korral oma eelistusi internetipangas ise muuta,» märkis Ilisson.

Tagasi üles