Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lendajatel tuleb leppida vanamoodi korraldusega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Lennukile minejatel tasub aega varuda, sest check-ini tegemiseks tuleb taas järjekorras seista.
Lennukile minejatel tasub aega varuda, sest check-ini tegemiseks tuleb taas järjekorras seista. Foto: Liis Treimann

Lennufirmad on juba aastaid suunanud oma reisijaid tegema check-in- i kas veebi vahendusel või iseteeninduskioskisse, aga  Eesti uue lennufirmaga sõitjatel tuleb Tallinna lennujaamas taas seada sammud leti äärde.

Estonian Airi lendaja sai check-in-i teha mitmes  Tallinna lennujaamas olevas iseteeninduskioskis, samuti oli võimalik teha check-in veebis või tellida automaatne lennule registreerimine, sest alates 2013. aastast maksis letis lennule registreerimine 10 eurot.

Nüüd manitseb Tallinna lennujaam oma veebilehel Nordic Aviationi reisijaid, et need tuleksid lennujaama vähemalt kaks tundi varem, et jõuaks õigeaegselt check-in-i teha.

«Meie süsteemid praegu ei ühildu ja nende tööle saamine võib võtta paar kuud aega,» selgitas Nordic Aviationi pressiesindaja Liis Veersalu, miks tuleb check-in teha teenindusletis.  Ta kinnitas, et firma püüab leida võimalusi lahendus kas või osaliselt varem tööle saada. «Check-in (lennujaamas – toim.) on tasuta ja seni ka jääb, sest mingeid reegleid selle kohta ei ole paika pandud,» rääkis ta.

Tagasi üles