Tarbijakaitseametil on Estonian Airiga seonduvateks kirjalikeks küsimusteks uus meiliaadress, kuhu palutakse uuesti saata ka need kirjad, millele pole vastust saadud.
Lennumuredega seonduv tarbijakaitse meiliaadress on rivist väljas
Amet palub Estonian Airi puudutavad küsimused saata meiliaadressile ea@tarbijakaitseamet.ee. Varem selleks loodud meiliaadress ea@tka.ee on tehniliste probleemide tõttu kasutusest väljas ning juba saadetud kirjad palub amet saata uuesti uuele meiliaadressile. Sealt saadetakse saatjale vastu automaatteavitus, mis kinnitab kirja kohalejõudmist.
Kõigil, kes on praeguseks juba ametisse pöördunud aadressil ea@tka.ee, palutakse saata sama kiri edasi uuele aadressile, sest juba saadetud kirju ei ole võimalik serveris taastada ega ümber suunata. Amet vabandab nende ees, kes on kirja saatnud, ent ei ole saanud pöördumisele vastust.
Amet juhib veel tähelepanu, et nõustamistelefon 620 1707 keskendub Estonian Airiga seonduvatele küsimustele. Muudes küsimustes palutakse helistada numbritel 620 1730 ja 620 1912. Nõustamistelefonid on avatud tööpäeviti kella 9-16.
Estonian Air lennule pileti ostnud reisijatel palutakse järgida nende veebilehel antud juhiseid, kuidas olemasolevate lennupiletitega edasi tegutseda.