LHV Pank tõi turule koostöös kohaliku tehnoloogia start-up ettevõttega EveryPay uudse internetimakse lahenduse, luues sellega alternatiiv senistele pangalingiga maksetele.
E-poes saab nüüd maksta ühe klikiga
Uus interneti-kaardimaksete lahendus võimaldab kaupmeestel pakkuda oma klientidele internetis kaardimakse võimalust ja seda, et kliendid saavad vajalikku e-poodi oma konto teha. Maksmisel kasutatakse EveryPay loodud süsteemi, kus maksed liiguvad läbi kohaliku LHV Panga.
«Kui kaardimakse toimub ja kaupmees võimaldab kaardiandmete salvestamist, siis esimese ostuna saab teha tavalise kaardimaksetehingu ja kui see on edukas, siis saadetakse kaupmehele üks kood, mis viitab EveryPay süsteemis selle konkreetse inimese kaardiandmete komplektile,» selgitas EveryPay tegevjuht Lauri Teder.
Ta lisas, et kui klient teeb järgmise ostu ja on kaardiandmed eelnevalt salvestanud, siis järgmise ostu puhul saadab kaupmees tehingu asemel selle koodi. «Ehk kui klient vajutab nuppu, siis ta andmeid enam sisestama ei pea, kaupmees saadab neile koodi, mis vastab kliendi kaardiandmetele meie süsteemis ja selle kaudu saame meie teha tehingu,» sõnas Teder.
Kaupmehe jaoks pakub uus teenus mitmeid uusi mugavaid võimalusi, nagu ühe-kliki-makse või korduvmakse. Interneti kaardimakse näol on tegemist võimalusega teenindada tarbijaid Eestis ja välismaal.
«Idee sai alguse sellest, et ühe teise ettevõttega seoses kasutasime säärast teenust kaupmehena ja nägime, kui ebamugav ja mittepaindlik see teenus oli ja seega mõtlesime, et suudame teha parema,» meenutas Teder.
Tema sõnul on tegemist turvalise keskkonnaga. «Kaardiandmeid ei salvestata mitte kaupmehe juures, vaid EveryPay keskkonnas ja see kood, mis kaupmehele saadame, ei ole kuidagi teisendatav tagasi kaardiandmeteks,» lausus Teder.
«Ei ole vahet, kus pangas sul konto on. Oluline on see, et kliendil oleks deebet- või krediitkaart, kuna ainult kaupmees peab olema LHV Panga klient,» ütles Teder.
LHV Panga jaepanganduse juht Andres Kitteri sõnul valisid nad koostööpartneriks EveryPay just seetõttu, et ettevõte suhestub sellise avatud panga põhimõttega. «See tähendab seda, et me ei taha kõiki asju ise arendada, vaid meil on väga hea meel, kui leiame tehnoloogiapartneri, kes aitab edastada mõne teenuse kliendile paremini,» sõnas Kitter.
«Eesti turul sellist teenust pakutud ei ole, sest Eesti e-poodlejad ei ole saanud väga head teenust ja seetõttu on pidanud mõned kaupmehed otsima endale partnereid väljastpoolt Eestit,» sõnas Kitter.
Ettevõte on aktiivselt tegutsenud veidi rohkem kui kuu aega ja hetkel on uue lahendusega liitunud kümmekond kaupmeest. Kui täna kasutusel olevate interneti kaardimaksete puhul laekub tehingu eest raha kaupmehele keskmiselt seitsme päeva jooksul, siis EveryPay tagab laekumise koostöös LHV Pangaga järgmise päeva lõunaks.