![Ebapädevalt pakendatud õllepudelid.](http://f11.pmo.ee/Jz7KqwXHCjG5dzGupLJMflr8JZ4=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2015/11/10/4682405t1h8d53.jpg)
Rahvusvahelisel kullerifirmal DPD tuleb eraisikute saadetiste puhul tihti kokku puutuda pakendamisel ettetulevate puudustega.
Rahvusvahelisel kullerifirmal DPD tuleb eraisikute saadetiste puhul tihti kokku puutuda pakendamisel ettetulevate puudustega.
Kui ettevõtted, kelle tööelu igapäevane osa on klientidele kauba kohaletoimetamine, teavad postisaadetisele kehtestatud nõuetest sisuliselt kõike, siis eraisikute osas on olukord teine. DPD töötajad kohtavad sageli ootamatuid pakendilahendusi, mis tihtipeale seavad saadetava kauba tervena kohalejõudmise suure küsimärgi alla.
Kuna eraisikute osakaal DPD klientuuri seas on kasvanud, on suurenenud ka pretensioonide osakaal transpordi käigus purunenud või riknenud kaupade osas. Siinkohal näide heast kavatsusest, kuid ebapiisavast teostusest: vanaema saatis lapselapsele kasti, milles olid lahtiselt tomatid, kurgid, riided ja kirjad. Kuna juurviljad olid lahtised ja rasked, laguneskullerini jõudes kastil põhi alt ära.
Viis tüüpviga, mida pakendamisel enim tegema kiputakse, on järgmised:
Pakendi olulisim ülesanne on kaitsta kaupa transpordi käigus purunemast, seega on äärmiselt oluline valida sobiv pakend ning koahne pakendamisviis. Kui tellija on pakendanud kauba sobimatusse pakendisse, annab kuller enamasti nõu ning soovitab seda muuta. Kui saatja jääb oma arvamuse juurde, jääb risk kauba purunemise osas saatjale.
Selleks, et kaup transpordi käigus kannatada ei saaks, pea silmas järgmist:
Veel nõuandeid kauba arukaks pakendamiseks leiad DPD koduleheküljelt.