Elroni võimalikud kitsaskohad ning meedia vahendusel tekkinud probleemid on aastaga oma mõju minetanud, selgus hiljutisest Emori uuringust.
Eestlaste muljed Elroni kohta näitavad positiivset muutust
Varasemalt on inimestele Elroniga seoses meelehärmi tekitanud ruumikitsikus, käivitamisel tekkinud probleemid ja üldine negatiivne meediakajastus.
Elroni turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mai Vahtrik sõnul on praegused esmamuljed Elroniga valdavalt positiivsed või neutraalsed, negatiivsete märksõnade väljatoomine on vähenenud. «Elroni tuntuselt teine positsioon Eesti reisijateveoga tegelevate ettevõtete seas püsib ja kokku teab hetkel Elronit 94 protsenti Eesti elanikest,» ütles Vahtrik.
Halvaks hindab Elroni teenust ja teenindust üks protsent rongidega sõitnuist ja kolm protsenti neist, kes pole kunagi Elroni rongiga sõitnud. Vahtrik lisas, et võimalikud isiklikult kogetud kitsaskohad kui ka mõningad meedia vahendusel tekkinud probleemid on aastaga vähenenud ning mõju kaotanud.
Ka TNS Emori uuringuekspert Kaidi Kandla kinnitas, et hoiakud on arenenud positiivses suunas. «Kõikides kaardistatud teemades on Elroni kliendid positiivsemalt meelestatud kui mitte-kliendid. Klientidele seondub Elron sagedamini positiivsete märksõnadega,» ütles Kandla.
Keskmisest enam on rongisõitjaid pigem nooremate seas (kuni 34 aastased), sagedamini sõidavad õpilased-üliõpilased, Tallinna ja Tartu piirkonna inimesed. Regionaalselt on Elroni positsioon parem piirkondades, mida liinid läbivad – Tallinn, Põhja-Eesti, Tartu piirkond.
TNS Emor küsitles septembris-oktoobris tuhandet Eesti elanikku, et uurida Elroni klientide demograafilist jaotust ja hinnata Elroni mainet eestimaalaste seas.