/nginx/o/2015/08/25/4418981t1h48ef.jpg)
Majandusanalüütiku ja riigikogu liikme Maris Lauri (RE) 2013. aastal koostatud uuringu järgi oli Estonian Airi mõju Eesti majandusele ligikaudu 0,8 protsenti SKTst ehk 150 miljonit eurot.
Majandusanalüütiku ja riigikogu liikme Maris Lauri (RE) 2013. aastal koostatud uuringu järgi oli Estonian Airi mõju Eesti majandusele ligikaudu 0,8 protsenti SKTst ehk 150 miljonit eurot.
Lauri sõnul on Estonian Air n-ö kodufirma ja seeläbi seotud mitmete kohapealsete ettevõtetega, mis lennufirmale teenuseid pakkusid. Tema sõnul käivad sinna alla isegi taksod, kes saabuvaid reisijaid lennujaamast linna viivad, lisaks toitlustus jms, vahendab ERR.
«Kui on lennujaamas olemas n-ö kodulennufirma, siis on üldiselt ka tulud suuremad, sellepärast, et sellised lennufirmad vajavad rohkem teenuseid. Mitte lihtsalt tankimine, elementaarhooldus, vaid seal tehakse ka põhjalikumaid hooldusi ja need on oluliselt tasuvamad ja kasulikumad riigi majandusele,» lisas Lauri.