Estonian Airi pankrot puudutab umbes sadakonda Go Traveli klienti. «Lahendame olukorda ühiselt. Estonian Air on täpselt samamoodi rakkes. Võtavad telefoni vastu ja aitavad,» sõnas ta.
Põder meenutas, et viimati oli neil nii palju tööd 2010. aastal Islandi vulkaanipurske ajal. «See oli üks tõsine tööaeg. Toona tegime samamoodi vabast ajast kõik tööd. Kliendid on prioriteet, sest ilma klientideta meid ei oleks,» lausus Põder.
Michal: piletitega tegeleb ligi 200 inimest
Majandusminister Kristen Michal ütles «Aktuaalsele kaamerale» antud intervjuus, et paraku on võimalik, et sellises olukorras nagu täna, võib reisijatel tekkida ebamugavusi, kuid ta kinnitas, et järgmiste päevade reisid planeeritakse ümber ja alates 11. novembrist toimuvate lendude puhul makstakse piletiraha tagasi, vahendas ERRi uudisteportaal.
«Seda, ma julgen öelda, on oluliselt rohkem kui teised riigid on saanud teha ja võib-olla isegi valinud teha,» märkis ta.
Michali sõnul tegelevad täna kokku ligi 200 inimest piletite ümberkorraldamisega. Kui keegi jääb hätta pileti otsimisega või tekib muid ebamugavusi, siis selleks on loodud ka veebikanalid ja telefoniliinid. Igas punktis, kuhu Estonian Air lendab, on kaks inimest vastas - üks majandusministeeriumi poolt, teine välisministeeriumi poolt konsulaarametnik.
300 piletit paari tunni jooksul
Eesti Vabariigi Valitsuse otsusega asutatud ja sajaprotsendiliselt riigile kuuluv lennufirma Nordic Aviation Group avas ettevõtte kodulehekülje www.nagroup.ee kaudu piletimüügi ja on koostöös reisibüroodega müünud 7. novembri õhtul esimesed 300 piletit, teatas ettevõte laupäeva õhtul.