Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Elisa soostus kliendile eksituse tõttu 33 senti tagastama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: Tairo Lutter / Postimees

Elisaga lepingut lõpetades tekitas kliendis pahameelt see, et viimase automaatteavituse saatmise eest küsiti tasu, kuigi arved olid juba makstud.

Raivo lõpetas hiljuti Elisaga lepingu, kuid jäi viimase arve maksmisega mõne päeva hiljaks. «Arvutasin välja viivise ja tasusin arve ülekandega just selle mõttega, et ei peaks järgmisel kuul veel ühte arvet saama,» rääkis ta.

Järgmisel kuul laekus aga uus arve, mis kokkuvõtvalt tõestas arvete tasutumist, kuid e-kirjaga saadetud arve tasu oli omakorda 60 senti. Seega jäi kliendil ka pärast lepingu lõpetamist veel tasuda 33 senti.

Artikli foto
Foto: Lugeja foto

«Helistasin Elisasse ja uurisin, miks oli mulle vaja saata selline arve ja siis selle eest raha küsida,» ütles Raivo. Vastuseks sai ta, et kõik on õige ja kuna ta on tellinud arvete saatmist meilile, siis seepärast arve saadetigi.

Meest pahandas enim, et isegi kui arve on 0 senti ja arve meili peale saatmine on tellitud, on vaja saata ikka teavitus, et võlgnevused puuduvad ja küsida raha teavituse saatmise eest. «Tean, et summad on väikesed, kuid asi on põhimõttes,» lisas ta.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski teatas pöördumise peale, et Elisa on kindlasti valmis kliendile 33 senti tagastama. «Selle arve puhul on tegemist süsteemi automaatse käitumisega, mis kahjuks ei tunne ära erijuhtumeid, see on ikkagi inimsilmade töö,» selgitas ta.

Raiski vabandas, et teenindaja kohe selle peale ei tulnud, et arve tühistada ning lisas, et edaspidi püütakse Elisa poolt süsteemid üle vaadata, et taoline olukord ei korduks.

Tagasi üles