Tallinnas Pärnu maanteel asuvat Humanat külastanud klienti jahmatas müüja käitumine, sest ilma ühegi selgituseta muudeti kassas tema soovitud suusapükste hinda.
Kantud pükste hind kallines kassas
Hijuti Humana riidekauplust külastanud naine oli endale välja valinud suusapüksid hinnaga 5,7 eurot. Kassasse maksma minnes küsis müüja esmalt, kas klient võttis need lasteosakonnast.
«Minu eitava vastuse peale läks müüja sõnagi lausumata taharuumi ja oli seal päris mitu minutit. Kui ta naasis, oli vana hinnalipik eemaldatud ning uuega asendatud - müüja teatas, et need püksid maksavad seitse eurot,» rääkis ta. Naine oli jahmunud ning riiete proovimisest väsind ja otsustas püksid ära osta uue hinnaga.
Humana Eesti info- ja projektijuhi Mari-Helene Kaberi sõnul on nende kauplustes kõigil tootegruppidel oma hinnavahemikud, mis panevad paika miinimum- ja maksimumhinna erinevatele kategooriatele.
Humanas on olnud kahetsusväärseid juhuseid, mil kliendid esemetel olevaid hinnasilte vahetavad, et kaupu odavamalt osta, seega on sellised hinnavahemikud olulised vigade tuvastamiseks.
«Täiskasvanute ja laste suusapükste piirhinnad on erinevates vahemikes ning müüja, kes tänu kliendi koostöövalmidusele tuvastas hinnasildi vahetuse kolmanda isiku poolt, pidi juhatajaga korrektse hinna osas konsulteerima,» selgitas Kaber.
Ta lisas, et hinnasildi muutuse kohta oleks tõepoolest pidanud kliendile koheselt ka selgituse andma ning kindlasti ei arva poepidajad, et vihje edastanud klient oleks ise silte vahetanud.