Briti kaubamaja John Lewisi jõulureklaam on Lääne-Euroopas otsekui mitteametlik jõuluhooaja avapauk. Tänavune reklaam läks maksma 10 miljonit ning peaks härdaks tegema ka kõige suurema küüniku.
Jõulud on kohe käes - maailma üks tuntumaid jõulureklaame tehti avalikuks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Seekordse jõulureklaami peategelane on väike tüdruk Lilly, kes teleskoobiga taevast uurides näeb Kuul elavat üksikut vanahärrat, kirjutab Telegraph. Laps püüab temaga ühendust võtta ja alles jõulude paiku õnnestub lapsel saata üksikule mehele kingituseks teleskoop.
Tänavuse reklaami autor on Kim Gehrig. Reklaamklipi valmimine läks maksma 1,4 miljonit eurot ning enam kui 8 miljonit kulub selle levitamisele teles. Peategelast Lilyt mängib lapsmodell Orli.
Briti kaubamaja John Lewise jõulureklaamid on läbi aastate olnud väga populaarsed. Mullu oli selle peategelasteks üksik pingviin ja poiss Sam.