Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kõne infoliinile läks kalliks maksma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: Stanislav Moshkov / Õhtuleht

Kuigi Tiiul on vaid kaheeurose kuutasuga telefonipakett, ootas teda pärast haigekassa infotelefonile helistamist telefoniarvel ebameeldiv üllatus.

Tiiul oli vaja helistada haigekassasse ja uurida, kuidas on asjalood rasedate ja ravikindlustusega, kirjutab Kuulutaja. «Puhtjuhuslikult logisin pärast kõnet Elisa iseteenindusse ja vaatasin kõnesaldost, et kõne kestis 5,45 minutit ning selle maksumuseks oli märgitud 1,34 eurot. Omast arust on mul 1000-minutiline pakett ja Haigekassa infoliini pidasin ma tervest mõistusest lähtuvalt tasuta infoliiniks,» rääkis ta.

Naine võttis ühendust tarbijakaitsega, sest tema väitel polnud mitte kusagilt välja lugeda, et tegemist on tasulise liiniga. Infotelefon 16363 on ainus telefoninumber, mida haigekassa oma kodulehel avalikult eksponeerib.

Selgus, et haigekassa osutabki oma teenust tasuta ehk ei teeni infotelefonile vastates midagi, kuid kõnealuse tasu kasseeris enda arvele hoopis telefonioperaator.

«Eritariifsete numbritele helistamine või sõnumite saatmine on reguleeritud eraldi hinnakirja alusel ning neid kõnesid ei arvestata tasuta kõneaja hulka,» ütles lühidalt Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Kuulutajast.

Tagasi üles