Päevatoimetaja:
Sander Silm

Yahoo tegevjuht: kõige olulisem on kuulamisoskus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Yahoo tegevjuht Marissa Mayer.
Yahoo tegevjuht Marissa Mayer. Foto: HANDOUT/REUTERS

Internetifirma Yahoo tegevjuhi Marissa Mayeri sõnul on tema juhtimisstiili kõige olulisemaks osaks kuulamisele panustamine, kirjutab Business Insider.

«Ma mõtlen juhtimisest kui kuulamisest,» ütles ta San Franciscos Fortune Global Forumil esinedes. Tema mentor eelmises töökohas Google´is oli ettevõtte nõukogu esimees Eric Schmidt, kes õpetas talle, et «juhtide tööks on luua visioon, kuulata oma tiimi ning eemaldada kõik tõkked, mis pidurdavad neil selle visiooni täideviimist.»

Google´i tippjuhina oli töötajate ära kuulamine tema kõige suuremaks prioriteediks. Ta läks iga päev paariks tunniks ettevõtte kohvikusse, et lasta oma meeskonnaliikmetel vabas vestluses oma ideid jagada.

See ei olnud talle aga alati kerge.

«Ma olen tegelikult iseloomult üsna häbelik, seega oli tegu üsna suure väljakutsega,» ütles ta.

Mõned aastad hiljem sai temast Google´i pikaajalise konkurendi Yahoo! tegevjuht, kelle ülesandeks sai ettevõtte ümberstruktureerimine ning uute hitt-toodete ja -teenuste turule toomine.

Aastatepikkuseks veninud ümberkorraldusprotsess ei ole kulgenud aga kõige sujuvamalt ning mitmed ettevõtte tippjuhid on võtnud vastu uued väljakutsed väljaspool Yahoo!´d.

Mayer tunnistas, et inimeste kannatlikkuse tagamine pole lihtne ülesanne.

«Võti seisneb aga innovatsioonis...peab olema midagi uut, mille kallal töötada. Uus idee, uus toode, uued lisavõimalused. Ma usun, et just uued ideed on meie jaoks eluliselt vajalikud.»

Tagasi üles