Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mandariinisõber avastas puuviljast vingerdava lisandi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pühapäeval Tartu Eedeni Maksimarketist ostetud mandariinid nägid seest välja sellised.
Pühapäeval Tartu Eedeni Maksimarketist ostetud mandariinid nägid seest välja sellised. Foto: Lugeja foto

Pühapäeval ühest Tartu Maksimarketist ligi kaks kilo mandariine ostnud naine sai kodus ehmatuse osaliseks, kui kooritud puuviljast vaatasid vastu väikesed vingerdavad ussikesed.

«Tartu Eedeni Maksimarketist ostetud mandariinid – elavad ussid sees, väga rõve!» nentis tartlanna Sandra (21), kes saatis ka fototõestuse vaatepildist, mis tal pühapäeva õhtul pärast toidupoes käimist kodus vastu vaatas. Naine oli ostnud üle 1,7 kilo Satsuma mandariine, mille kilohind oli 0,99 eurot.

«Vaatasin kodus telekat ja hakkasin mandariine sööma ja kui koore ära võtsin, siis nägin et keegi liigub seal,» kirjeldas tartlanna, kes selle peale viskas mandariini minema ja võttis uue, millega kordus sama asi. «Enam kolmandat ei hakanud võtma, viskasin kogu kupatuse minema,» sõnas naine, lisades, et mandariinide isu on tal selle intsidendiga nüüd küll mõneks ajaks läinud.

ETK Grupi – mille alla kuuluvad nii Konsumi, Maksimarketi ja A&O kauplused – kommunikatsioonijuhi sõnul on seni olnud tegemist ainukese sellelaadse kaebusega selle mandariinipartii kohta. «Eelmisel nädalal müüdi ETK kauplustes suur kogus Satsuma mandariine, hetkel pole meini jõudnud ühegi teise kliendi kaebust nende kvaliteedi kohta – seega on tegemist kahetsusväärse üksikjuhtumiga,» nentis Ivo Rull.

Ta lisas, et paraku pole saadetud foto põhjal võimalik tuvastada mandariinis leidunud vastsete liiki ja päritolu ega ka mitte seda, kas nad pääsesid mandariini näiteks läbi vigastatud koore või mitte. «Palume antud tarbijal pöörduda võimalusel Tartu Eedeni Maksimarketi infoletti, kus talle tšeki ettenäitamisel väljastatakse 2 kilo uusi mandariine,» sõnas Rull.

Ühtlasi soovitas ta kõikidel tarbijatel, kes leiavad oma ETK Grupi kaupluste ostude hulgast ebakvaliteetse toote, pöörduda otse selle müünud poe poole. «Sellisel juhul saab kauplus kiiresti asendada ebakvaliteetsed tooted uutega,» selgitas ettevõtte kommunikatsioonijuht, lisades, et Tartu Eedeni Maksimarketiga sarnaste juhtumite korral on siis võimalik ka riknenud toode saata ekspertiisi, selgitamaks, millega täpsemalt on tegu.

Tagasi üles