Päevatoimetaja:
Sander Silm

Veebiaadressi näitamine TV- ja trükireklaamide juures muutub popimaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Arvutid
Arvutid Foto: SCANPIX

Kahe kolmandiku Suurbritannias avaldatud trüki- ja telereklaamide juurest leiab nüüd ka reklaamitava kodulehe veebiaadressi.

UKs avaldatud reklaamide juures olevatest veebilehtedest kasutab suurem enamus (55 protsenti) .co.uk lõpuga domeeni maailmas laialdasemalt levinud .com lõpuga domeeni (42 protsenti) asemel, kirjutas nma.co.uk.

Igal aastal domeeninimede raportit koostava Nominet UK andmetel on 2010. aasta lõpuks registreeritud üheksa miljonit kodulehte, mille domeeni lõpuks on .co.uk.

Raportist selgus veel, et 80 protsenti Suurbritannia tarbijatest eelistab .com domeeni lõpuga lehe külastamise asemel .co.uk domeeni lõpuga lehti. See number on võrreldes 2009. aastaga tõusnud kolm protsenti.

Nomineti turundus- ja kommunikatsioonidirektor Phil Kingsland ütles, et internet ühendab inimesi ja ettevõtteid küll paljudel erinevatel viisidel, kuid tarbijauuringud on näidanud, et sellest hoolimata eelistatakse ja hinnatakse kohalikke domeene.

Tagasi üles