Kahe kolmandiku Suurbritannias avaldatud trüki- ja telereklaamide juurest leiab nüüd ka reklaamitava kodulehe veebiaadressi.
Veebiaadressi näitamine TV- ja trükireklaamide juures muutub popimaks
UKs avaldatud reklaamide juures olevatest veebilehtedest kasutab suurem enamus (55 protsenti) .co.uk lõpuga domeeni maailmas laialdasemalt levinud .com lõpuga domeeni (42 protsenti) asemel, kirjutas nma.co.uk.
Igal aastal domeeninimede raportit koostava Nominet UK andmetel on 2010. aasta lõpuks registreeritud üheksa miljonit kodulehte, mille domeeni lõpuks on .co.uk.
Raportist selgus veel, et 80 protsenti Suurbritannia tarbijatest eelistab .com domeeni lõpuga lehe külastamise asemel .co.uk domeeni lõpuga lehti. See number on võrreldes 2009. aastaga tõusnud kolm protsenti.
Nomineti turundus- ja kommunikatsioonidirektor Phil Kingsland ütles, et internet ühendab inimesi ja ettevõtteid küll paljudel erinevatel viisidel, kuid tarbijauuringud on näidanud, et sellest hoolimata eelistatakse ja hinnatakse kohalikke domeene.