/nginx/o/2015/10/08/4571085t1h0438.jpg)
Tugeva dollari, madala naftahinna ja aktsiaturgude ebakindluse tõttu on luksuskaupade turg madalaimas seisus 2009. aastast alates.
Tugeva dollari, madala naftahinna ja aktsiaturgude ebakindluse tõttu on luksuskaupade turg madalaimas seisus 2009. aastast alates.
Disainerkleitide ja -jalanõude müük kasvab tänavu vaid ühe protsendi 253 miljardi euroni, vahendab Bloomberg.
Luksuskaubamärgid nagu Louis Vuitton või Burberry on avastanud, et elu Hiinas on raskem – aeglustuv majandus vähendab iha luksuse järele, mis vähendab käekottide ning mantlite müüki. Ent hiinlased ostavad luksuskaupu ikka veel Euroopas ja Jaapanis.
Ameerikas aga pärsib müüki nii aktsiaturu kõikumine kui tugev dollar. Venelased aga on kasutavad tax free ostusid kolmandiku võrra vähem.
Küll aga on kasvanud luksusautode, kunsti ning hotellide müük.
Tegu on luksuskaupade halvima aastaga 2009. aastast alates, mil see kukkus 11 protsenti.