Kui vana digiboks läheb katki, siis tihti surutakse peale uus nutiTV programm, millel on vähem kanaleid ja millega harjumine võtab eakatel inimestel palju aega.
Elion surub peale digiboksi, milles on vähem kanaleid
Pensionieas proual läks mõni kuu tagasi katki ammu ostetud digiboks. Kuna proua on väga pikaaegne Elioni klient, pöördus ta esmajoones sealse klienditeeninduse poole.
«Läksin oma murega Elioni esindusse ja mulle pakuti uut nutipaketti, kus on siis telefon, internet ja umbes 22 kanalit samuti kuueks kuuks tasuta hooldus ja sellega kaasas nutipakett,» sõbas proua.
«Ühesõnaga, kui enda digiboks läheb katki, siis teenindaja surus peale seda uut nutipaketti, ühtlasi sain uue digiboksi ja ruuteri. Teenus kallimaks ei läinud, aga mulle meeldis mu vana süsteem rohkem, kus oli rohkem kanaleid,» seletas proua.
Eesti Telekomi televisiooni ja multimeedia valdkonna juht Karl Anton sõnas, et Elionil on paralleelselt kasutusel kaks nutiTV versiooni, millest üks on vanem ja teine uuem. «Vana nutiTV on tänaseks tehnoloogiliselt aegunud ja seega panustame peamiselt uue nutiTV arendamisse,» sõnas ta.
«Loomulikult saame aru, et kui klient on juba aastaid kasutanud vana nutiTV-d, on ta sellega tuttav ja uue versiooni kasutamine võib alguses tunduda harjumatu,» sõnas Anton ja lisas, et liitumiste sõlmimisel pakutakse täna klientidele ainult uue nutiTV liitumise võimalust.
«Eelkõige seetõttu, et enam ei toodeta seadmeid, millel vana lahendus töötaks ja kanalite signaalid ning teised tehnoloogilised piirangud takistavad vana nutiTV arendustegevusi,» selgitas Karl Anton, kes tõi võrdluse ketasvalimisega lauatelefoniga, mida ka lihtsalt enam ei toodeta.
Ta sõnas, et kuna erinevaid telepakette on kokku väga palju, siis enamasti koosneb klientide lõplik lahendus mitmest erinevast lisateenusest ja teemapaketist. «Ehk nõudlikum televaataja saab telekanalite valikut suurendada, tellides endale lisakanalite paketi või mõne teemapaketi, näiteks uudised, sport, muusika, film ja elustiil,» märkis Anton.